تبریز؛

انجام موفقیت‌آمیز عمل جراحی پیوند دست راست یک کارگر در تبریز

در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان بهبود تبریز، تیم پزشکی این بیمارستان به سرپرستی "دکتر حسین سلیمان‌لو" دست راست یک کارگر 37 ساله را که در یک واحد تولید بلوک‌های سیمانی قطع شده بود پیوند زدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به گفته پزشک معالج این کارگر، عمل پیوند دست او بیش از 10 ساعت طول کشید و هم‌اکنون حال عمومی بیمار خوب بوده و علایم بهبودی در دست وی مشاهده می‌شود.

به دنبال این عمل موفقیت‌آمیز، معاون استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان بهبود تبریز، به نمایندگی از استاندار، از دکتر سلیمان‌لو و تیم پزشکی این بیمارستان قدردانی کرد.

محمدصادق پورمهدی همچنین ضمن عیادت از این کارگر وظیفه‌شناس، در جریان وضعیت جسمانی و روند درمان و معالجه وی قرار گرفت و پس از استماع گزارش حادثه رخ داده برای این کارگر، بر حساسیت و اهمیت وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محیط‌های کارگری تاکید کرد.

پورمهدی گفت: مراکز اورژانس 115 از جمله ارگان‌هایی است که باید در چنین مواردی بدون فوت وقت و با فوریت وارد عمل شده و حادثه‌دیدگان را به مراکز بیمارستانی انتقال دهند.

وی از ماموران انتظامی و پلیس‌راه نیز خواست در مواقع بروز حوادث همکاری بیشتری با نهادهای مسئول و آسیب‌دیدگان به عمل آورند تا از آمار تلفات و حجم خسارت‌های انسانی و مادی کاسته شود.

پورمهدی همچنین مسئولیت سازمان آتش‌نشانی و نهادهای جامعه کارگری از جمله اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی را در خصوص افزایش ضریب ایمنی و بهبود شرایط محیط‌های کارگری مهم برشمرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان بهبود عیادت کرد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: عمل ، بازو ، تبریز ، ارومیه ، زنجان ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.