به طور حتم "کریس رونالدو" و "ایکر کاسیاس" هیچکس نمی‌تواند طلایی ترین پسر سانتیاگو برنابئو باشد...

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "رائول گونزالس بلانکو" متولد 27 ژوئن 1977 در شهر مادرید متولد شد و نکته جالب اینکه در دوران نوجوانی عضو تیم حریف یعنی اتلتیکو مادرید بود و از 15 سالگی به عضویت رئال مادرید درامد و در تمامی تیم‌های پایه کهکشانی ها یعنی تیم سوم و دوم بازی کرده است.


"رائول گونزالس" که از سال 1994 به طور حرفه ای عضو رئال مادرید بود تا سال 2011 یعنی طی 16 سال در 550 بازی 328 گل به ثمر رساند.

در بین 228 گل رائول گونزالس گل های وی در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2000 و2002 برای هواداران رئال مادرید خاطره انگیز بوده و بهترین زوج خط حمله وی در سال های حضور دل بوسکه فرناندو مورینتس بود. گل‌های وی به والنسیا و بایر لورکوزن و منچستریونایتد بهترین گل های تاریخ رئال مادرید پس از گل زین الدین زیدان به بایر لورکوزن است. وی یکی از خوش شانس های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود که پس از پیوستن به شالکه 04 هم با گل های وی ابی پوشان گلزن کرشن دبه مرحله نیمه نهایی رسدند.


رائول گونزالس که هم اینک در عضویت السد قطر بوده جز 100 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان است ودر 102 بازی طی سال های 1996 تا 2006 برای ملی پوشان اسپانیایی 44 گل به ثمر رسانده است. رائول گونزالس با 662 بازی بیشترین حضور در لالیگا پس از اندونی زوبی زارتا دارد و با 252 گل در لالیگا چهارمین گلزن تاریخ این رقابت ها است. نکته جالب اینکه در طی 17 سال حضور رائول گونزالس در لالیگا وی کارت قرمز دریافت نکرده است. وی سیصدمین گل خود برای رئال مادرید را با یک هت تریک به ثمر رساند. وی با 77 گل در تاریخ لیگ قهرمانان یک رکورددار است و چند بار عنوان پی چی چی یعنی اقای گل لالیگا را کسب کرده وهمراه با میروسلاو کلوزه بهترین تمام کننده  فوتبال اروپا پس از سال 1990 محسوب می‌شود.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار