مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در صدر برنامه‌های دولت است/ ضرورت ایجاد پایگاه اطلاعات جامع رفاهی در کشور ، کنفرانس جهانی علیه خشونت و افراطی‌گری آذر ماه در تهران برگزار می‌شود ، تقریبا در هیچ موضوعی به توافق کامل نرسیدیم / دور بعدی مذاکرات کارشناسی اواخر هفته جاری در وین/ تمدید مذاکرات در دستور کار هیچ یک از طرفین نیست و.. است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

تقریبا در هیچ موضوعی به توافق کامل نرسیدیم / دور بعدی مذاکرات کارشناسی اواخر هفته جاری در وین/ تمدید مذاکرات در دستور کار هیچ یک از طرفین نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/27/2677167_648.jpg

 معاون وزیر خارجه گفت: اواخر همین هفته مذاکرات کارشناسی در وین انجام و زمان بعدی مذاکرات دو هفته آینده مشخص می‌شود این مذاکرات طی یک جلسه سه جانبه بین ظریف‌،اشتون و کری برگزار خواهد شد.

مدیر عامل "خبرگزاری ایرنا" مجرم شناخته شد

 سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.

افتتاح خط تولید 3 سامانه مهم راداری و تحویل آن به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)/ رادار حافظ چیست؟/ شناسایی موشک‌های arm
ARM خط تولید 3 سامانه مهم راداری که توسط متخصصین صنایع الکترونیک وزارت دفاع در صا شیراز طراحی و ساخته شده است، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در صدر برنامه‌های دولت است/ ضرورت ایجاد پایگاه اطلاعات جامع رفاهی در کشور

 رییس جمهوری بر ضرورت ایجاد پایگاه اطلاعات جامع رفاهی در کشور به منظور سیاستگذاری و پایش اقدامات اجرایی در حوزه رفاه اجتماعی تأکید کرد و از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا پایان سال؛ استفاده از منابع اطلاعاتی کشور، پایگاه اطلاعات جامع رفاهی کشور را راه‌اندازی کند.

کنفرانس جهانی علیه خشونت و افراطی‌گری آذر ماه در تهران برگزار می‌شود

کنفرانس جهانی علیه خشونت و افراطی‌گری 18 و 19 آذر در تهران برگزار می‌شود.

نخست وزیر عراق دوشنبه شب وارد تهران می‌شود

 نخست وزیر عراق دوشنبه شب در صدر هیئتی متشکل از وزرای اقتصادی وارد تهران می‌شود.

داعش با پایمال کردن حقوق اهل تسنن و انداختن آن به گردن شیعیان در جهت یارگیری در خاورمیانه تلاش می‌کند
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: داعش از فضای مردمی قبایل اهل تسنن در عراق و سوریه استفاده می‌کند و با این کار بیشتر در جهت پایمال کردن حقوق اهل تسنن است تا بتواند با رعب و وحشت عملیات یارگیری خود را در خاورمیانه افزایش دهد.

استفاده از حساب ذخیره ارزی جهت تداوم طرح‌های عمرانی دولت/ تسریع در تصویب لایحه رفع موانع تولید

 رییس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خواست که با توجه به ظرفیت‌های قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، نسبت به استفاده از حساب ذخیره ارزی جهت تداوم طرح‌های عمرانی دولت اقدام کند.

تذکر به وزیر ارشاد به منظور جلوگیری از تک‌خوانی زنان در مجامع عمومی/ تذکر به وزیر امورخارجه پیرامون حفظ امنیت مرزهای شرقی کشور

 نمایندگان مجلس در پایان جلسه علنی امروز خود تذکراتی کتبی به مسئولین اجرایی کشور دادند.

بیکاری و گرانی کمر ملت را خم کرده است

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس با بیان اینکه بیکاری و گرانی کمر ملت را خم کرده است، گفت: از رئیس‌جمهور تقاضا داریم که هر چه زودتر به صورت عملیاتی نسبت به رفع موانع موجود اقدام کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.