مشاور معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سطح بندی نیازهای اساسی مردم شامل نیازهای تأمین(بیمه‌ها)،نیازهای اجتماعی(فرصت‌ها)، نیازهای فرهنگی(سبک زندگی) و نیازهای انسانی(عدالت و برابری) است که به منظور اجرای سیاست‌های رفاهی مدنظر است.

کریمی مشاور معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق اصولی از قانون اساسی برخورداری و تأمین نیازهای اصلی، حمایت از مادران، حق مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و پرورش از حقوق اولیه تمامی مردم است.

وی در ادامه تصریح کرد: در سیاست‌های کلی نظام نیز همواره به تحقق عدالت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر، ارتقای سطح شاخص‌هایی از قبیل آموزش و پرورش، ایجاد نظام جامع تأمین اجتماعی برای حمایت از محرومان و حمایت از نهادهای عمومی و موسسات خیریه مردمی تأکید می‌شود.

مشاور معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در راستای رونق اقتصادی که در سایه عدالت اجتماعی تحقق پیدا می کند سطح بندی نیازهای اساسی مردم از جمله نیازهای تأمین(بیمه‌ها)، نیازهای اجتماعی(فرصت‌ها)، نیازهای فرهنگی(سبک زندگی) و نیازهای انسانی(عدالت و برابری) مورد توجه است و در برنامه‌ها و سیاست های رفاهی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیاز ، اساسی ، رفاهی ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار