به گزارش
گروه اقتصادي باشگاه خبرنگران به نقل از سایپانیوز، حجم صادرات قطعات یدکی در سال 92 ، رشد سالیانه صادرات ، تداوم حضور در بازارهای صادراتی ، تعدد بازار های صادراتی ، کسب گواهینامه های کیفی مختلف از موسسات معتبر بین المللی و به کارگیری امکانات و توانایی ها از جمله عوامل موثر در انتخاب سازمان خدمات پس از فروش سایپا به عنوان صادر کننده نمونه کشور در بخش صادرات قطعات خودرو میباشد .
شایان ذکر است کشورهای حوزه خاومیانه ، آفریقا ، آسیای میانه و آمریکای لاتین ،از جمله بازارهای عمده صادرات قطعات یدکی گروه سایپا می باشند و نمایندگی های این گروه در یازارهای عراق ، سوریه ، ونزوئلا ، آذربایجان ، سودان ، مصر ، الجزایر ، لیبی ، نیجر ، ترکمنستان ، کامرون ، غنا ، سنگال ، نیجریه و اوکراین فعال میباشند.
شایان ذکر است در سال 93 نیز حدود 80 درصد صادرات خودرو و قطعات کشور در اختیار گروه خودروسازی سایپا می باشد.
انتهاي پيام/