علی محسن الاحمر مشاور نظامی سابق رئیس جمهور یمن بعد از فرار به قطر از سوی شیخ موزه مادر امیر قطر به عنوان رئیس مرکز استراتژیک الجزیره این کشور انتخاب شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاتحاد پرس؛  سایتهای خبری به نقل از منابع یمنی در قطر اعلام کرده اند علی محسن الاحمر مشاور سابق رئیس جمهور یمن در امور دفاع و امنیت بعد از فرار به قطر از سوی شیخ موزه بنت ناصر مادر امیر قطر بسیار مورد توجه واقع شده و به وی یک کاخ پادشاهی بزرگ و مجلل در دوحه داده اعطا شده است.

این منبع که یکی از بارزترین رهبران یمنی مهاجر در قطر است افزود: همچنین شیخ موزه بر اساس توافق بین دو طرف ماهیانه یک ملیون ریال قطر به وی میدهد.

وی در ادامه میگوید: شیخ موزه قرار است طرحی را به نام " مرکز امنیتی و دفاع استراتژیکی و مبارزه با تروریسم الجزیره و خلیج(فارس) " را راه اندازی کند و قرار است محسن الاحمر را به عنوان رئیس این مرکز انتخاب نماید.

گفتنی است که محسن الاحمر بعد از شروع خشم مردم انقلابی یمن به رهبری گروه انصارالله از یمن فرار کرد و همان زمان بسیاری بر این اعتقاد بودند که وی با توجه به تعطیل بودن سفارت عربستان به سفارت قطر در صنعا پناه برده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار