فرمانده انتظامی اصفهان با تشریح جزئیات اسیدپاشی در استان، گفت: احتمال می‌رود، فرد اسیدپاش دارای شخصیت ضداجتماعی بوده و با انگیزه شخصی این کار را کرده است و شایعات مبنی بر بدحجابی صحت ندارد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ سردار عبدالرضا آقاخانی امشب با تشریح آخرین جزئیات ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون چهار مورد اسیدپاشی در اصفهان رخ داده است که به دلیل اینکه عدم آسیب جدی و عدم پیگیری در سیستم نیروی انتظامی و قضایی داشته، انعکاس خاصی نداشته است.

وی با بیان اینکه مورد آخر اسیدپاشی منجر به آسیب دیدن یک خانم شده است و این موجب ایجاد حساسیت در بین مردم شد، ادامه داد: اما یافته‌های پلیس نشان می‌دهد که فرد اسیدپاش احتمالاً از یک شخصیت ضداجتماعی رنج می‌برد و با انگیزه مشخص و در یک فرصت مناسب با پاشیدن اسید، متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه پیرامون این حادثه شایعات گوناگونی از سوی افراد غیرمسئول و برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که هیچ کدام صحت ندارد.

آقاخانی عنوان کرد: این موضوع که قربانی اسیدپاشی افراد بدحجاب هستند، صحت ندارد.

*بستری شدن دو زن بر اثر اسیدپاشی در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

فریدون عابدینی رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان نیز در پی انتشار این اخبار، گفت: چهار مورد اسیدپاشی داشتیم که دو مورد آن منجر به بستری شد و دو مورد بسیار جزئی بودند و نیاز به بستری شدن نداشتند.

وی اضافه کرد: بحث آسیب به چشم در اثر اسیدپاشی به این زنان  نیز صحت ندارد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان در پایان متذکر شد: دو نفر از افرادی که بستری شدند، اهل اصفهان هستند، اما دو مورد دیگر که سرپایی درمان شدند، یک خانم افغانی و یک نفر دیگر هم از اصفهان بود.

منبع: فارس

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام. واقعاً براتون متأسفم. شما در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشید
United States of America
حامد
۱۳:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
تو رو خدا انقدر مردم نگن که به بد حجابها اسید پاشی میشه . فردا یک عده از خدا بی خبر دیگه پیدا میشن به خانمهای محجبه اسید پاشی میکنن... آینده خانمهای جوان در خطر است ممکنه این کار به شهرهای دیگه هم کشیده بشه . لطفا مسئولان قاطعانه برخورد و عاملان اسید پاشی اعدام بشن