مشهد؛

حمايت و توسعه ورزشهاي زمستاني از رويکردهاي مهم دولت

نماینده وزیر ورزش و جوانان حمایت و توسعه ورزشهای زمستانی را از رویکردهای مهم دولت خواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ عیسی ساوه شمشکی در مشهد گفت: وزارت ورزش و جوانان برای جلب حمایت سایر دستگاههای اجرایی در تسریع ایجاد زیرساختهای ورزشهای زمستانی تلاش می کند.

وی با اشاره به افزایش تعداد استان های فعال در رشته های ورزشی زمستانی از پنج استان در قبل از انقلاب به 15 استان در حال حاضر، بر حمایت بیشتر مسئولین دولتی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی که علاقمند به سرمایه گذاری در این ورزشها هستند تاکید کرد.

ساوه شمشکی افزود: هم اکنون رشته های ورزشی اسکی، اسکی آل پاین، اسکی صحرا نوردی و اسنوبورد در ایران فعال است که تلاش می شود با جلب حمایت مسوولان و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه این ورزشها اقدام شود.

ساوه شمشکی با بیان اینکه ورزش اسکی روی چمن در استانهای اردبیل، همدان، اصفهان و کردستان راه اندازی شده است ابراز امیدواری کرد و گفت: در آینده نزدیک این رشته ورزشی در خراسان رضوی راه اندازی شود.

وی همچنین از استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استانهای دارای توان و استعداد خاص در ورزشهای زمستانی نام برد و افزود: وجود پیست اسکی شیرباد مشهد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است از جذابیتهای بسیار برای جذب گردشگر داخلی و خارجی برخوردار است.

نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزشهای زمستانی از پیست اسکی شیرباد چناران بازدید کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشهد ، ورزش ، زمستانی ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.