رئیس جمهور یمن امروز در مقر ریاست جمهوری این کشور استوارنامه سفیر جدید عربستان را دریافت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی یمن سبا، "عبد ربه منصور هادی" رئیس جمهور یمن امروز در مقر ریاست جمهوری این کشور استوارنامه "محمد سعید آل جابر" سفیر جدید عربستان را دریافت کرد.

پس از انجام مراسم متداول، سفیر عربستان در یمن با رئیس جمهوری یمن دیدار و با وی درباره روابط دوجانبه میان دوکشور در سطوح مختلف و نیز مسائل و رویدادهای تازه در سطح ملی و گامهای جاری برای اجرای توافقنامه صلح و شراکت ملی گفتگو کردند.

در این دیدار رئیس جمهوری یمن از حمایت‌های عربستان از یمن در شرایط مختلف و در مسائل متفاوت تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که همکاری‌ها میان دوکشور به منظور ایجاد امنیت و ثبات در منطقه به اعتبار اینکه امنیت و ثبات یمن، امنیت و ثبات عربستان نیز به شمار می‌رود افزایش یابد.

در این دیدار سفیر عربستان نیز تبریکات "ملک عبدالله بن عبدالزیز" پادشاه عربستان و نیز ولی عهد وی شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز وآروزی صحت و سلامت برای رئیس جمهوری یمن را به وی ابلاغ کرد و بر موضع حمایتی عربستان نسبت به یمن در مقابله با چالشهای مختلف تأکید کرد.

وی همچنین از تلاش‌های رئیس جمهوری یمن برای خارج ساختن یمن از شرایط سخت موجود نیز تقدیر نمود و بر حمایت از امنیت و ثبات و یکپارچگی یمن تأکید کرد.

انتهای پیام/  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار