مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 6 میلیارد ریالی متخلفان عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:از ابتدای امسال تعداد 93 پرونده در قالب تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری توزیع به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

ممیزی افزود:در خصوص تمامی موارد پس از ارائه گزارش سازمان حمایت مصرف کننده و اتاق اصناف استان پرونده قضایی تشکیل و از میان تعداد 86 پرونده مختومه و بقیه موارد در حال طی مراحل قانونی خود می باشند.

وی ادامه داد : بیشترین مقدار جریمه نقدی که طی امسال از لحاظ نوع تخلف در تعزیرات حکومتی استان برای متخلفین اعمال شده برای تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع می باشد که شرکت های متخلف به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر6 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

این مسئول تصریح کرد:از مهمترین پرونده های ورودی در شش ماهه دوم سال به تعزیرات حکومتی ، پرونده های قاچاق پوشاک و البسه به لحاظ شروع فصل سرد سال می باشد.

ممیزی افزود: بر این اساس تعزیرات حکومتی استان بشدت با عوامل قاچاق پوشاک برخورد و در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به پرونده های قاچاق کالاو ارز اقدام می نماید.

وی خاطر نشان کرد:در جدیدترین پرونده مختومه شده بر اساس گزارش دایره اگاهی استان مبنی بر کشف و ضبط بیش از 2000 ثوب انواع پوشاک می باشد و بر اساس رأی قطعی شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالاو ارز ، متهم پرونده علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر دویست و پنجاه میلیون ریال در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.