سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی چابهار همانند تایلند است و بازی‌های آسیایی ساحلی کبدی در تایلند برگزار می‌شود اردو را در چابهار برگزار کردیم.

 محمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی امکانات برای ما فراهم شده است و در این اردو روزی سه جلسه تمرین داریم تا برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی تایلند به آمادگی کامل برسیم.
 
وی در خصوص شناخت حریفان بیان کرد: نسبت به حریفان شناخت لازم را داریم پاکستان علی رغم مسن بودن، تیم خوبی است درست است که تمامی هفت بازیکن این  تیم قدرتمند نیستند، اما حداقل چهار بازیکن خوب در این تیم حضور حضور دارند.  ما پاکستان را حریف سر سخت‌تری نسبت به هندوستان می‌دانیم و باید مقابل این تیم محکم بازی کنیم.
 
تیم تایلند، میزبان مسابقات نیز اردوی 13 روزه‌ای را در تهران برگزار کرد که نسبت به این تیم هم شناخت کافی داریم.
 
سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان در مورد شانس قهرمانی کبدی ساحلی ایران گفت: امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهیم بتوانیم مقام قهرمانی را از آن خود کنیم و انتقام باخت فینال بازی‌های آسیایی اینچئون را در تایلند در هندوستان بگیریم.
 
شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: کبدی رشته پر مدالی است که در سال 10 مدال به ارمغان می‌آورند ، بنابر این استحقاق این را دارد که روی این رشته سرمایه گذاری شود از مسئولین می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به کبدی داشته باشند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شعبانی ، اینچئون ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار