معاون فرمانداري ويژه شهرستان آمل گفت:با واحد غير مجاز فروش مواد لبني در شهرستان بايد برابر قانون برخورد شود و همه دکه‌هاي غير مجاز بايد جمع‌آوري گردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سيد جعفر رسولي در جلسه کارگروه سلامت وامنيت غذايي در شهرستان آمل با اشاره به واگذاري زمين دولتي به بخش خصوصي جهت ساخت کشتارگاه صنعتي در آمل تصريح داشت:در اين مدت 5 سال خشت روي خشت قرار نگرفت و کاري در اين خصوص انجام نشد و زميني را که از امور ارضي در اختيار آنها قرار گرفت براي امري غير از ساخت کشتار گاه صنعتي دارد استفاده مي‌شود که بايد زمين واگذار شده از اين افراد خلع‌يد گردد .

رسولي به موضوع جمع‌آوري زباله عفوني در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:تنها شهري بوديم که وارد بحث جمع‌آوري زباله‌هاي عفوني شديم و با همت شبکه بهداشت و شرکت آلفا گستر شهرستان آمل پايلوت شد و انتظار داريم زباله‌هاي عفوني توليدي در درمانگاه‌ها و بيمارستان‌ها بي‌خطر و امحائ کردد که با ورود شرکت آلفا گستر اين امر به صورت واحد انجام مي‌شود.

دکتر حمزه قاسمي رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص فعاليت واحدهاي فروش مواد غذايي گفت:ما با واحدهايي که بهداشت را رعايت نکنند در صورت بازديد بازرسان شبکه بهداشت بلافاصله برخورد جدي مي‌کنيم وان واحد پلمپ خواهد شد .

وي با تاکيد بر ناامن نمودن محيط براي عرضه مواد غذايي غير بهداشتي در شهرستان اظهار داشت:واحدهايي که در امر فروش مواد غذايي مي‌خواهند فعال باشند بايد از حوزه سلامت مجوز داشته باشند.

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به طرح آهن ياري در دبيرستان هاي دخترانه گفت:طرح آهن ياري در مدارس همراه با تفهيم اهميت موضوع که نياز بدن دانش‌آموزان مي‌باشد را در دستور کار داريم و همچنين توزيع قرص‌هاي ويتامين Dکه نقش اصلي در برداشت کلسيم دارد نيز در سطح دبيرستان دخترانه اجباري شد.

قاسمی از افتتاح 23 خانه بهداشت در دهه فجر امسال خبر داد و ادامه داد:23 خانه بهداشت در سطح روستاهاي شهرستان در حال ساخت مي‌باشد که اميدواريم در دهه فجر در اختيار مردم شریف روستاهاقرارگیرد.

انتهاي پيام/ا

برچسب ها: واحد ، فروش ، محلی ، ساری ، رشت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.