پشت صحنه مجموعه تلویزیونی "رهایی" به کارگردانی "مسعود تكاور" امروز به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، گلچینی از سکانس‌های برتر سریال «رهایی» به همراه نمایش پشت صحنه همان سکانس، مراسم افتتاحیه و چکیده‌ای از آغاز نگارش فیلمنامه تا آخرین مرحله فنی این مجموعه به عنوان پشت صحنه این سریال در نظر گرفته شده كه دوشنبه 28 مهر از شبكه دو سیما پخش می شود. 

در این سریال كه تهیه کنندگی آن را محمدرضا شفیعی و کارگردانی آن را مسعود تکاور به عهده داشتند، هنرمندانی همچون دانیال حکیمی، شاهد احمدلو، امیرحسین مدرس، رضا توکلی، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، حمیدرضا هدایتی، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، نازنین پیرکاری و با حضور میترا حجار و سام قریبیان به ایفای نقش پرداخته بودند.

این مجموعه نمایشی 10 قسمتی كاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبكه دو بود كه به عنوان سریال هفته ناجا از سه شنبه 15 مهر به روی آنتن شبكه دو رفت و یكشنبه 27 مهر، آخرین قسمت آن از این شبكه پخش شد.

تصویربردار پشت صحنه این برنامه، علی قلندریان و تدوینگر آن رضا شهبازی هستند. این پشت صحنه 45 دقیقه‌ای قرار است وقایع مربوط به پشت صحنه این سریال پلیسی را كه قالبی اکشن و پلیسی داشت، به تصویر بكشد. 

پشت صحنه سریال «رهایی» به همت گروه مجموعه های تلویزیونی شبكه دو سیما، دوشنبه 28 مهر ساعت 21:30 از شبكه دو سیما پخش می شود و روز بعد در ساعات 2 بامداد، 10:30 و 13:30 بازپخش خواهد شد.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: رهایی ، شبکه ، دو ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.