سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: افرادی می توانند در مربیگری رده های سنی پایه موفق باشند که سرشار از انگیزه باشند.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص این که چرا پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی جوانان را قبول نکرده است گفت: از این که بزرگان من در شورای فنی لطف داشتند و به حقیر اعتماد کردند که به عنوان یک گزینه در خدمت تیم ملی جوانان باشم واقعاً از آنها تقدیر و تشکر می کنم اما به هر حال با توجه به شرایط موجود پذیرش این مسئولیت ارزشمند و مهم برایم مقدور نیست.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: روزگاری سرمربی تیم ملی جوانان بودم و در آن زمان به قدری انگیزه و ذوق داشتم که برای رسیدن به هدف و برنامه هایی که تدوین شده بود حاضر بودم از جانم نیز مایه بگذارم اما درست یا غلط تقدیر طوری شد که در فضای دیگری از زندگی ورزشی قرار گرفتم و هم اکنون یقین دارم نمی توانم در این رده سنی کارآیی لازم را داشته باشم.

وی تاکید کرد: کار کردن در رده های سنی پایه بسیار حساس و مهم است چرا که ضمن پشتوانه سازی باید به فکر آینده ورزشکار نیز بود به همین منظور اعتقاد دارم تنها افرادی و یا مربیانی می توانند در این رده سنی موفق باشند که از هر نظر انگیزه لازم را داشته باشند.

رنگرز در ادامه عنوان کرد: باز هم از حسن توجه دوستان تشکر می کنم و امیدورام با بررسی گزینه های دیگر در نهایت بهترین فرد از هر نظر سکان هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده بگیرد تا بتوانیم ضمن سازندگی و پشتوانه سازی در مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده نتایج قابل قبول را نیز به دست آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جوانان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار