مانوئل پیگرینی از بازی در ورزشگاه خالی از تماشاچی‌ مقابل زسکامسکو ابراز نارضایتی کرد و همچنین گفت: عملکرد یحیی توره هر روز بهتر از قبل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم‌های منچستر‌سیتی و زسکامسکو امشب در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان در حالی به مصاف هم می‌روند که میزبان روس در تحریم تماشاچیان برای حضور در ورزشگاه مواجه است.
 
مانوئل پیگرینی، سرمربی منچستر‌سیتی از اوضاع موجود در ورزشگاه زسکا ابراز نارضایتی کرد و گفت: بازی در ورزشگاه خالی از تماشاچی هیچ لطفی ندارد ما برای هواداران بازی می‌کنیم اما حالا از حضور پر شور آنان در ورزشگاه محروم هستیم هر چند این موضوع بر بازی هر دو تیم تاثیر می‌گذارد اما ناچار به پذیرفتن آن هستیم زیرا گزینه دیگری پیش روی ما وجود ندارد.
 
یاد آور می‌شود: اقدامات نژاد پرستانه هواداران زسکا در دیدار مقابل آس رم موجب شد تیم با محرومیت سه جلسه‌ای حضور تماشاچیان در ورزشگاه مواجه شود.
 
** توره از مرگ برادرش آسیب روحی دیده است
 
مانوئل پیگرینی همچنین به شرایط یحیی توره اشاره کرد و گفت: توره هر روز نسبت به روز گذشته پیشرفت بیشتری از خود نشان می‌دهد او به تازگی برادرش ابراهیم را بر اثر سرطان از دست داده و از لحاظ روحی آسیب دیده است.
 
یحیی توره ملی پوش ساحل عاجی منچستر‌سیتی در تمامی رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر 24 گل برای سیتی به ثمر رساند اما در این فصل فقط یک به نام خود ثبت کرده است .
 
پیگرینی گفت: توره این قابلیت را دارد تا در هر بازی تغییرات شگفت بوجود آورد هر چند تابستان دشواری را پشت سر گذاشت اما کم کم به دوران اوج خود باز می‌گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، ورزشگاه ، لطفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار