غرفه رادیو تهران با استقرار در بوستان گفتگو، محل ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی از ساعت 10تا 21 به فواصل اجرای زنده خواهد داشت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل‌های پاییزی از امروز تا جمعه 2 آبان در بوستان گفتگو برپاست.

مهدی رادفر تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ گیاه پروری و فضای سبز بین شهروندان روی آنتن می رود و آخرین اخبار و رویدادهای این نمایشگاه را اطلاع رسانی می کند. جلب مشارکت های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز، حفظ و حراست از محیط زیست و آشنایی شهروندان با گونه های مختلف گل و گیاه داخلی و خارجی از مواردی است که می توان از آنها نام برد.

وی افزود: در این برنامه علیرضا محمدی گزارشگر ضمن گفت وگو با مسئولان و بازدیدکنندگان، به بهانه برگزاری نمایشگاه با کارشناسان حوزه های مختلف مصاحبه می شود. دست اندرکاران و تولیدکنندگان ملزومات و نهادهای کشاورزی و ابزار آلات باغبانی نیز به معرفی و ارائه تولیدات شان می پردازند.

براساس این گزارش،هرساله نمایشگاه گل های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو واقع در  بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، تهران ، نمایشگاه ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.