بازیکن تیم ملی شمشیربازی گفت: تیم ملی امید کشورمان بهترین نتایج را در مسابقات امید‌های آسیا گرفت.

مجتبی عابدینی، بازیکن تیم ملی شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی امید کشورمان در رشتۀ سابر و اپه بهترین نتایج را کسب کردند.

وی ادامه داد: محمد رهبری، در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا عملکرد خیلی خوبی داشت وی برای سومین بار ایران را طلایی کرد.

عابدینی تصریح کرد: رهبری حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشت که این نشان دهنده افزایش سطح کیفی بازی‌های ملی‌پوشان ما است. سجاد پور سلمان هم دیگر نماینده کشورمان در دور از مسابقات عملکرد خوبی داشت. ملی پوشان تیم اپه هم عملکرد خوبی داشتند.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: ما مسابقات کلاس A مجارستان را پیش رو داریم. سعی خواهیم کرد تا در اردوی آمادگی شرکت کنیم و تمرینات خوبی داشته باشیم چرا که این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

عابدینی اذعان کرد: ما در مسابقات بسیاری شرکت کردیم و خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم. ما در مسابقات اینچئون خوب ظاهر شدیم و پس از 40 سال نایب قهرمان آسیا شدیم که این برایمان افتخار است.

وی در خصوص طلبش از باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: دو سال گذشته مبلغ 10 میلیون تومان از باشگاه ذوب آهن بابت قرارداد می‌خواستم که هنوز هم متاسفانه آذری این مبلغ را پرداخت نکرده است من از زحمات وی برایمان تشکر می‌کنم و از ایشان می‌خواهم تا هر چه زودتر بدهی‌اش را به من بپردازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عابدینی ، مسابقات ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار