قائم مقام مدیرعامل شرکت برنا الکترونیک گفت: بي اعتنايي به مسائل خوردگي و نداشتن برنامه حفاظتي، ميزان خسارات خوردگي در تاسیسات نفتی را افزايش و ريسك سرمايه گذاري را بالا مي برد.

محسن نصری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، د ر رابطه با خوردگی در تاسیسات صنعت نفت اظهار داشت: بحت خوردگی در تاسیسات صنعت نفت باید مورد توجه قرار گیرد چرا که با کاهش هزینه‌های ناشی از خوردگی در این صنعت می توان به توسعه کشور کمک کرد.

وی تاکید کرد: باتوجه به سرمايه گذاري كلان در صنعت نفت كشور كه از حدود يكصد سال پيش تاكنون صورت گرفته و گسترش روزافزون تأسيسات و واحدهاي عملياتي اعم از صنايع بالادستي و پايين دستي آن، اهميت كنترل و كاهش خسارات و هزينه هاي جاني، مالي و زيست محيطي ناشي از خوردگي و در نهايت لزوم استقرار نظام مديريت خوردگي را كاملا آشكار نموده است.

نصری تصریح کرد: بي اعتنايي به مسائل خوردگي و نداشتن برنامه  حفاظتي،ميزان خسارات خوردگي را افزايش مي دهد و ريسك سرمايه گذاري را بالا مي برد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت برنا الکترونیک افزود: کشور نیاز به تخصص در بخش خوردگی است به خاطر سوابق چندین ساله نباید در این بخش ضعیف باشد بایستی دانش و تخصص در این صنعت افزایش یابد.

نصری در خصوص فعالیت این شرکت‌ اظهار داشت: هم اکنون شرکت برنا الکترونیک در شش بخش مختلف در زمینه‌های رله‌های الکتریکی ، شارژریوبی اس، حفاظت کاتدیک، کنترل دور، ترانسفورماتور فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: سعی کردیم تنها به صرف صنعتی بودن به این بخش نگاه نکنیم بلکه در تمام زمینه‌ها متکی به طراحی و مهندسی داخلی فعالیت خود را گسترش دهیم. این شرکت از لایسنس استفاده نکرده است.

نصری تاکید کرد: در راستای پویایی و رشد شرکت انجام فعالیت‌های جدید را در دستور کار قرار دادیم به طوری که به دنبال تولید محصولات جدید و دانش روز هستیم از اوایل سال 93 بخش آرندی را و پروژ‌ه‌های جدید را طراحی و فعالتر کردیم .

قائم مقام مدیرعامل شرکت برنا الکترونیک ادامه داد: برای اینکه بتوانیم رسالت ملی خود را حفظ کنیم بخش آموزش و ارائه موضوعات جدید را در دستور کار خود قراردادیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین آنچه که در تولید داخل مهم است تولید با کیفیت و توسعه بازارهای صادراتی است که در همین زمینه هم اکنون اکثر تولیدات این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، امارات و کویت صادر می شود همچنین در نظر داریم که بازارهای صادراتی را گسترش دهیم.

نصری افزود: شرکت برنا الکترونیک از سال 63 فعالیت خود را شروع کرده و توانسته با توان دانش و تخصص داخلی و مهندسی طراحان مجرب فعالیت‌های خود را توسعه دهد به طوریکه با تولید 200 نوع محصول و با 250 نفر پرسنل کار خود را ادامه می ‌هد.

گفتنی است شرکت برنا الکترونیک یکی از حامیان اصلی پانزدهمین کنگره ملی خوردگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار