تیم فوتبال پرسپولیس آنچنان در یارگیری و معماری تیمی بی محابا عمل کرده است که خطر از هم گسیختگی تیمی در آن احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به هر حال در تیم پرسپولیس به خوبی دیده نمی‌شود که مهره‌های گرفته شده در اندازه‌های مطلوب نیستند و از هم اکنون بایستی مسئولان پرسپولیس به این موضوع بیاندیشند که در سالهای نه چندان دور چنین اتفاقی برای استقلال پیش آمد و آنها به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کردند.

اگر پرسپولیس هر چه سریعتر سیستمهای کلیدی خود را ترمیم نکند هیچ بعید نیست که حادثه‌ای مشابه آنچه برای استقلال پیش آمد برای این تیم هم رقم بخورد.

سرخپوشان در نقاط کلیدی معماری داخل زمین دچار اشکال هستند. اول طراح پاسهای دقیق ندارند و دوم حملۀ پرسپولیس به صورتی تغذیه نمی شود مدافعان حریف را دچار زحمت کند، سوم پرسپولیس به هر تیمی اجازه می‌دهد که در مقابلش طراحی حمله کند و درست به همین دلیل است که گل از حریف دریافت میکند.

آخرین معضل پرسپولیس این است که دوندگی تاکتیکی را در دستور بازی بدون توپ خود ندارد در نتیجه همه کانالهای حمله اش باز است.

در این چند بازی هم مشخص است که درخشان به این مسائل کمتر توجه دارد و اخبار تمرینات پرسپولیس نیز این موضوع را تأیید می‌کند. به هر حال شوک در پرسپولیس تا الان مثبت نبوده و درخشان نتوانسته پرسپولیس را از شرایط بحرانی خارج کند.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست یک بر صفر مقابل سایپا پنجمین باخت خود را در لیگ برتر تجربه کرد و با 15 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: معماری ، معضل ، مهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار