با حکم گودرزی؛

عضو هیات رئیسه سه فدراسیون و کارشناس خبره فدارسیون هاکی منصوب شدند

وزیر ورزش و جوانان در احکام جداگانه‌ای عضو هیات رئیسه سه فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام،پهلوانی و زورخانه‌ای،هاکی و همچنین کارشناس خبره فدارسیون هاکی را منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  محمود گودرزی در احکام جداگانه‌ای مجید نصیرپور سردهائی،محمد ابراهیم محمدپور زرندی و امیرحسین فتحی را به ترتیب به عنوان عضو هیات رئیسه فدارسیون‌های بدنسازی و پرورش اندام،پهلوانی و زورخانه‌ای و هاکی منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است:

با استعالت از خداوند متعال، بنا به پیشنهاد ریاست محترم فدراسیون و به استناد بند 6 ماده 8 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی به عنوان عضو هیات رئیسه فدارسیون منصوب می‌شوید.
توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهنم.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در حکمی جداگانه فریدون زمانی را به عنوان کارشناس خبره فدارسیون هاکی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و به استناد به ماده 8 اساسنامه فدارسیون‌های ورزشی آماتوری،نظر به تایید مجمع عمومی مورخ 22 آذر ماه 92فدارسیون هاکی، به موجب این حکم جنالعالی به عنوان کارشناس خبره فدارسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید تا در چهارچوب مفاد اساسنامه مزبور،نسبت به انجام وظیفه محوله اقدام نمائید.توفیق جنالعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، هاکی ، حکم ، گودرزی ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار