حجت الاسلام والمسلمین شوذب شیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت:اداره کل اوقاف محور برنامه هایش بقاع متبرکه است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بیان کرد: پنجم آبان ماه سالروز ورود امام حسین (علیه السلام) به کربلا می باشد که به همین منظور تجمع بزرگ عزاداران حسینی در جوار امام زاده سید علی (علیه السلام) برپا می شود .
 
وی اعزام روحانیون و استقرار آنها در جورار امامزادگان را از دیگر برنامه های ماه محرم دانست و اظهار داشت: در قم بیش از 30 مبلغ در جوار 32  بقعه حضور پیدا می کنند و برنامه های فرهنگی با موضوعات سبک زندگی ،بخش های قرانی ،عفاف وحجاب، خیمه های معرفت ، پاسخ به سوالات شرعی و روش های وقف به زائرین اموزش داده می شود.
 
وی اقامه نماز ظهر عاشورا در جوار امامزادگان ،اعزام روحانیون مبلغ به مدارس ،برپایی ایستگاه های صلواتی  واطعام نیازمندان از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه محرم دانست وافزود:در روز 12 ماه محرم تجمع بزرگ عاشوراییان در جوار امامزاده موسی مرقع(علیه السلام) دو ساعت مانده به غروب برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/ش

 

برچسب ها: قم ، اعزام ، مبلغ ، بقاع ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.