بهترین حالت برای تماشای فیلم یا ویدیو در تلفن‌های هوشمند حالت افقی می باشد پس قطعا شما هم دوست دارید فیلم‌هایی که ضبط می کنید در هر صورت به این حالت باشند خوب نگران نباشید با این نرم افزار می‌توانید به خواسته خود برسید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هنگام فیلم برداری یا تماشای فیلم های خود بخاطر کوچکی بودن صفحه اذیت می شوید دیگر جای نگرانی نیست بهترین حالت برای تماشای فیلم یا ویدیو در تلفن هوشمند حالت افقی می باشد پس قطعا شما هم دوست دارید فیلم هایی که ضبط می کنید در هر صورت به این حالت باشند خوب نگران نباشید با نرم افزار Horizon می توانید تمامی فیلم هایی که با دیوایس می‌گیرید را به صورت افقی ببینید. در واقع این برنامه به این صورت کار می کند که به طور هوشمند هنگام فیلمبرداری تصویر شما را تشخیص داده و در حین ضبط، دیوایس را شما به هر طرفی که بچرخانید این برنامه خودکار تصویر را افقی(توسط سنسور های ژیروسکوپ) نگه خواهد داشت و در آخر یک فیلم یک نواخت شیک به شما تحویل خواهد داد.



تشخیص چهره و ردیابی: شناسایی و ردیابی چهره های متعدد در عکس برای حفظ تمرکز کامل بر چهره، تنظیمات رزولوشن، ابزارهای ویرایش تصاویر به همراه افکت های متنوع، اشتراک گذاری فیلم ها و عکس های گرفته شده، رابط کاربری آسان، کم حجم بودن نرم افزار از نکات مثبت این نرم افزار می باشد. Horizon می تواند جای خود را در هر تلفن هوشمندی باز کند و بهترین عکس ها و فیلم ها را با این نرم افزار به ثبت برسانید. با نرم افزار Horizon دیگر هیچ چیزی از کادر دوربین شما خارج نمی ماند. این نرم افزار دارای حجم 2.96 می باشد و نسخه آن 1.0.1.4 است كاربران توجه داشته باشند رمز فایل دانلود www.yjc.ir می باشد. نرم افزار horizon قابل اجرا بر روی iOS 7 - iPhone 4s or Later می باشد.

فیلم برداری تمام صفحه

دارای ۳ حالت: فقط چرخش دیوایس، چرخش و مقیاس، غیر فعال، AirPlay mirroring در هنگام ضبط فیلم، رزولوشن های متفاوت برای ضبط مثل: VGA, HD, Full HD و ۱۹۲۰×۱۰۸۰, ۱۲۸۰×۷۲۰, ۶۴۰×۶۴۰, ۶۴۰×۴۸۰ and 480×480. iPhone 4S & iPad 2 only support 640×480 and 480×480، دارای ۸ فیلتر جذاب برای فیلمبرداری، قابلیت انتخاب نوع کیفیت فیلم هنگام ذخیره آن ( High, Medium, Low )، ضبط فیلم از دوربین جلو و عقب از ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار پرطرفدار می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار