در مسابقات فینال فینالیست‌های جام‌های جهانی و در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان، نماینده کشورمان در پایان مرجله مقدماتی رده دهم را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مسابقات فینال فینالیست‌های جام‌های جهانی سال ۲۰۱۴ که در شهر گابالای جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود، صبح امروز در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان پیگیری شد و حسین باقری تنها نماینده کشورمان در این مسابقات، به رقابت با حریفان قدرتمند و مدال آور جهانی خود پرداخت.

در مرحله مقدماتی در حالی که باقری می‌توانست به فینال راه پیدا کند، در نهایت با کسب امتیاز ۶۲۱٫۱ و تنها با ۲متیاز اختلاف ضمن قرار گرفتن در رده دهم جدول، نتوانست خود را در فینال این رقابت‌ها نیز محک بزند.

در این رشته، نذار لوجینتس (روسیه)، نیکولو کامپرینی (ایتالیا)، ژون ژی نان و یانگ هائوران(چین)، سرجی ریچتری (رژیم صهیونیستی)،  سرجی کوروگلوف (روسیه)، پیتر سیدی (بلغارستان) و بیتالی بوبنوویچ (بلاروس)، رده‌های اول تا هشتم را در فینال از آن خود کردند و نماینده‌های صربستان، ایران و کره جنوبی در رده‌های نهم تا یازدهم ایستادند.

گفتنی است، این مسابقات براساس نفرات راه یافته به فینال مسابقات جهانی که در طول یک سال برگزار می‌شود، است و  نفرات برتر در هر رشته با توجه به امتیاز کسب شده، از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) به مسابقات فینال فینالیست‌ها دعوت می‌شوند.

فینال جام جهانی ۲۰۱۴ از تاریخ یکم آبان لغایت ششم آبان ماه در شهر گابالای جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار