وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم‌صهیونیستی که به لندن سفر کرده، روز پنج‌شنبه پس از دیدار با وزیر خارجه انگلیس گفت در این نشست به هاموند نسبت به امضای توافقی که ایران را در آستانه هسته‌ای شدن قرار دهد، هشدار داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "یوال اشتاینیتز" وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم‌صهیونیستی که به لندن سفر کرده، روز پنج‌شنبه پس از دیدار با "فیلیپ هاموند"وزیر خارجه انگلیس، گفت در این نشست نسبت به امضای توافقی که ایران را در آستانه هسته‌ای شدن قرار دهد، هشدار داده است.
 
"یفتاح کوریل" سخنگوی سفارت اسرائیل در لندن نیز دیدار اشتاینیتز با هاموند را صریح و مثبت توصیف کرده است. پیش از این اعلام شده بود که مذاکرات هسته‌ای ایران، اصلی‌ترین محور گفت‌وگوهای اشتاینیتز در سفر به لندن است.
 
اشتاینیتز که اسرائیل را «یک دموکراسی مدل غربی» خواند و گفت زنده ماندن چنین مدلی در خاورمیانه دشوار است. وی که در کابینه رژیم‌صهیونیستی مسئولیت پرونده هسته‌ای ایران را بر عهده دارد، گفت اسرائیل کشوری کوچک است و برنامه هسته‌ای ایران بزرگترین تهدید برای بقای آن به شمار می‌آید.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
وجود بیش از 400 بمب هسته ای آماده به کار با همکاری کشورهای باصطلاح جامعه جهانی مثل آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان و غیره در سرزمین های اشغالی و در اختیار یک حکومت بی مسئولیت که پس از کشتار مردم غزه هنوز بر سر کار هستند ، بزرگترین تهدید کل جهان است .
فعالیت های هسته ای ایران تحت نظارت آژانس است و بیش از ده سال است که آژانس گزارشات ماهانه در باره آن به جانیان صادر می کند .
بنابراین فعالیت های هسته ای ایران هیچ تهدیدی برای جهانیان نیست و نیازی به هشدار جنایتکاران مافیای صهیونیستی ندارد .
دنیا از تهدید هسته ای منطقه و جهان از ناحیه رژیم بی مسئولیت صهیونیستی در وحشت و هراس است .
آخرین اخبار