هیات اقتصادی و تجاری کشور عمان و برخی از تجار و مسولان اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی استان مازندران عصرجمعه درآخرین روز سفر این هیات به مازندران از بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی شمال در شهرستان آمل بازدید کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، به نقل از روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال ؛ در این بازدید، هیات 16 نفره اقتصادی و تجاری کشورعمان به سرپرستی "ابراهیم بن سعید بن احمدالنهبانی" ، رییس اتاق صنعت و تجارت استان الداخلیه کشور عمان، از بخش های مختلف بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل که توسط بخش خصوصی این شهرستان ساخته شده ، دیدن کردند.

بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل توسط گروه پزشکی این شهرستان روز 30 مردادماه امسال و همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکودر آمل افتتاح شد.

هیات عمانی در این بازدید خواهان همکاری بیشتر مسئولان این بیمارستان در راستای پذیرش بیماران ارجاعی از کشور عمان به آمل شده بودند.

مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال با بیان اینکه این بیمارستان مطابق بااستانداردهای بین‌المللی ساخته شده و یکی از مراکز پایلوت کشوری در توریست‌درمانی است، گفت: دراین بیمارستان با تجهیزات پیشرفته و امکانات فوق تخصصي تمام الکترونيک بوده و از بيمارستان‌هاي مجهز کشورمان محسوب مي‌شود که با هدف جذب توريسم درماني، اشتغال‌زايي ووجود مرکز پيشرفته تصويربرداري بهره‌برداري شده است.‌

ابراهیم قاسمی افزود: آمل از موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است که به نوعی در مرکزمازندران بوده و در مرکز آسیای میانه جای دارد و دسترسی آن به فرودگاه‌های مختلف داخلی،استانی و پایتخت کشور مهیاست.

وی یادآورشد: اين بيمارستان داراي درمانگاهي با هشت بخش تخصصي اورژانس، دو اتاق عمل سرپايي، تخت بستري و راديولوژي ديجيتال بوده و داراي بخش‌هاي زايمان، زنان، اطفال و نوزادان، جراحي قلب باز، اتاق‌هاي عمل زنان، اتاق عمل جنرال، بخش بستري زنان، داخلي،مردان و کودکان و سالن همايش نيز از ديگر امکانات اين بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي شمال کشور است که با سرمایه گذاری پزشکان آملی وهمکاری بانک ملی مازندران بهره برداری شد.

هیات عمانی نیز از شرکت تولیدی لبنی کاله ویک واحد تولید گل وگیاهان زینتی در ابتدای جاده هراز آمل که به روش کشت بدون خاک ( هیدروپونیک) پرورش داده می شود، بازدید کردند.

انتهاي خبر/ش/ن

برچسب ها: ساری ، عمان ، گسترش ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.