معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با پیش بینی های انجام شده آمادگی کاملی برای بارش های شهر تهران داشتیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت:الحمدلله شاهد نعمت الهی و بارش بسیار خوبی در سطح شهر تهران بودیم.

عبدالهی در ادامه با بیان این که تمامی همکاران در مناطق 22 گانه شهر تهران تلاش کردند که هیچ مشکلی در سطح شهر تهران نداشته باشیم گفت:با پیش بینی های انجام شده آمادگی کامل برای بارش ها داشتیم  و توانستیم در زمان اولیه بارش ها  اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حجم بارش دیروز، خصوصا  در مناطق شمالی و مرکزی تهران گفت:در 5-6 نقطه از شهر تهران؛ اتوبان چمران،غرب به شرق جنت آباد، اتوبان صدر، میدان فاطمی، میدان توحید دچار آبگرفتگی شدیم که بعضا به علت مشکلات هندسی نهرها و جوها به وجود آمد که به سرعت نسبت به رفع مشکلات آن نقاط اقدام گردید.

عبدالهی ادامه داد:متاسفانه در یکی دو مکان  شاهد تجمع زباله و گرفتگی در نهرها بودیم که بلافاصله توسط مسئولین مربوطه و اعزام نیرو برطرف شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه از شهروندان درخواست کرد که با شهرداری تهران همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و زباله ها را در جوی ها  و نهرها نریزند.

وی ادامه داد:ما این قول را به شهروندان می دهیم و تلاش می کنیم که شهر همیشه پاک و پاکیزه باشد و به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان  تهرانی هستیم تا مشکلی در سطح شهر از نظر آبگرفتگی در زمان بارش ها نداشته باشیم.

عبدالهی در خصوص اقدامات و پیش بینی های  معاونت خدمات شهری برای بارش ها و دستورالعمل ابلاغی این معاونت به مناطق 22 گانه در خصوص لایروبی انهار  گفت:در مهرماه در دو مرحله دستورالعمل لایروبی  را  به مناطق ابلاغ کردیم و از نیمه شهریورماه تا 20 مهرماه لایروبی کامل در کلیه کانال ها، نهرها و رودخانه ها در مناطق شمالی از بالاترین نقطه شهر تا پایین ترین نقطه شهر انجام شده است.

وی در پایان گفت:  امیدوارم با توجه به تمهیدات پیش بینی شده شاهد آب گرفتگی در کانال ها و نهرها نباشیم و تمام سعی خود را برای این منظور به کار می گیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار