رئیس کمیته امنیتی شمال بابل، امروز اعلام کرد، کارشناسان امنیتی، 350 بمب را از آغاز عملیات پاکسازی در منطقه "جرف الصخر" واقع در شمال بابل خنثی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز؛ "ثامر ذبیان"؛ رئیس کمیته امنیتی شمال بابل، امروز اعلام کرد، کارشناسان امنیتی، 350 بمب را از آغاز عملیات پاکسازی در منطقه "جرف الصخر" واقع در شمال بابل خنثی کردند.

"ذبیان" در مصاحبه با "سومریه نیوز" گفت: کارشناسان امنیتی، طی عملیات پاکسازی با عنوان "صفحه دوم" که امروز در ناحیه  "جرف الصخر" آغاز شد، 350 بمب را خنثی کردند و توضیح داد، مین‌های کار گذاشته در نخلستان‌ها، که تاکنون توسط نیروهای امنیتی خنثی شده 150 عدد بوده است.

ذبیان در ادامه افزود: ارتش و نیروهای مردمی در تلاشند تا سایر مناطقی که در آن‌ها بمب گذاری شده را پاکسازی کنند. 

گروه تروریستی داعش به شکست خود در مقابل نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در منطقه ی "جرف الصخر" واقع در شمال بابل اعتراف کرده است.

این در حالی است که استاندار کربلا، عقیل الصرخی، دیروز عصر تاکید کرد که این منطقه امنیت خود را باز یافته است و آزاد سازی آن، مقدمه‌ای برای آزادی تمام مناطق عراق و اخراج تروریست‌ها از آن خواهد بود.

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، حیدر العبادی، دیروز عصر، آزادسازی منطقه  "جرف الصخر" واقع در شمال عراق را کلیدی برای آزادی تمام مناطق تحت اشغال به حساب آورده و تاکید کرد که این عملیات، ضربه مهلکی را بر گروه تروریستی داعش وارد ساخته است.


انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، بمب ، عراق ، خنثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار