معاون برنامه ریزی وتوسعه استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکهزار و 43 میلیارد ریال اعتبارات تخصیص داده شده شش ماه امسال به استان است.

دکتر حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج کل اعتبارات استان را سه هزار و 520 میلیارد ریال برشمرد و افزود: تاکنون معادل 30 درصد آن اختصاص یافته است.

وی، جمع اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استانی را دو هزار و 640میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از این اعتبار یکهزارو 126 میلیارد ریال معادل 39 درصد آن به استان تخصیص داده شده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، اعتبار طرح های استانی مصوب قانون بودجه سال 93 یا اعتبارملی استانی را 377 میلیارد ریال ذکر کرد و ابراز داشت: تاکنون 125 میلیارد ریال معادل 2/ 33 درصد آن محقق شده است.

به گفته دکتر نوروزی، یکهزارو  504 میلیارد ریال اعتبارات استانی امسال است که 714 میلیارد ریال آن یعنی 5/47 درصد آن تخصیص یافته است.

وی، میزان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استانی را 816 میلیارد عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان اعتبار تا امروز معادل 5/45 درصد، یعنی 370 میلیارد ریال آن تحقق یافت.

معاون برنامه ریزی، اعتبار ابلاغی  دو درصد نفت استان را 677 میلیارد ریال برشمرد و گفت : مبلغ 344 میلیارد ریال معادل 50 درصد آن در شش ماهه امسال تخصیص داده شده است.

به گفته نوروزی، از محل ردیف های متفرقه به این استان 759میلیارد ریال اعتباربه کهگیلویه و بوراحمد ابلاغ شد که 25 درصد معادل 177 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

وی ادمه داد: در کنار منابع اعتباری، 38 میلیارد ریال از منابع اعتباری ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هم امسال به این استان ابلاغ شد.

دکتر نوروزی، میزان اعتبارات ابلاغی ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه به کهگیلویه وبویراحمد را 709 میلیارد ریال برشمرد و افزود: 177 میلیارد یعنی معاد با 25 درصد آن تا به امروز تخصیص یافته است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری کهگیلویه وبویراحمد، جمع اعتبارات ملی امسال استان را 881 میلیارد ریال برشمرد.

دکترحسن نوروزی، میزان تخصیص اعتبارات از محل ها و منابع اعتباری مختلف امسال این استان را امیدوار کننده خواند و تصریح کرد: کل تخصیص اعتبارات عمرانی استان در 12 ماه سال گذشته 21 درصد بود در حالی که تخصیص اعتبارات عمرانی 93 در شش ماه امسال استان تاکنون 30 درصد است.

به گفته وی، هم اکنون یک هزارو 700 پروژه در بخش های مختلف در این استان داریم و نباید پروژه ای به لحاظ مشکل منابع اعتباری غیر فعال باشد.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.