سلامت باشید در جست وجوی الگوی تغذیه ای صحیح برای نوجوانان

شبکه سه سیما الگوی تغذیه ای صحیح برای نوجوانان را در برنامه "سلامت باشید" بررسی می کند. این برنامه با حضور دکتر مجید حاجی فرجی متخصص تغذیه و رئیس انستیتو و دانشکده تغذیه شهید بهشتی یکشنبه ساعت 9:00 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما: یكی از مهم ترین دوره های رشد انسان دوران نوجوانی محسوب می شود و بدلیل وسعت تغییرات فیزیكی و رفتاری در این دوران، وضعیت تغذیه ای نوجوان نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

بنابراین گزارش ؛ نوجوانان به نمو جسمی خود توجه زیادی دارند و اندازه و شكل بدن،سیما،ظاهر كلی و فعالیت بدنی نكات مورد توجه آنها می باشند.دختران نیاز ویژه ای به ظاهر خوب، پوست سالم و موهای زیبا دارند و پسران به قامت بلند، قوی شدن عضلات،وقدرت و استقامت ورزشكارانه توجه دارند به همین جهت داشتن اطلاعات صحیح و علمی و دور از تبلیغات غیر علمی و نادرست که فقط جنبه تجاری دارد ، بسیار ضروری و مهم است. به همین خاطر برنامه" سلامت باشید "الگوی تغذیه ای صحیح و نقش آن در تکامل شناختی (حافظه و فراگیری) ،کمبود ویتامین دی و موضوع فست فودها که تاچه اندازه می تواند باعث افت حافظه شود را موضوع بحث خود قرار داده است .

گفتنی است؛ به منظور افزایش سواد سلامت جامعه این برنامه هرروز ساعت 9:00 به یکی از مباحث بهداشتی و پزشکی می پردازد . این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است


انتهای پیام/.


برچسب ها: نوجوان ، شبکه ، سه ، دانشکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار