پس از نزدیک به 4 سال وقفه؛

مسابقات رویینگ قهرمانی کشور برگزار می شود

مسابقات قهرمانی کشور روئینگ پس از نزدیک به 4 سال وقفه اواسط آذر ماه سال جاری در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کمیته روئینگ فدراسیون در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور روئینگ را به منظور انتخاب نفرات تیم ملی برای حضور در اردوی زمستانی و شرکت در رقابت های کسب سهمیه المپیک ریو در بخش آقایان و بانوان برگزار کند.
زمان این مسابقات اواسط آذر پیش بینی شده و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
این رقابت ها بر اساس قوانین فدراسیون جهانی روئینگ FISA و قوانین داخلی فدراسیون ایران در مواد تک نفره بانوان، تک نفره سبک وزن بانوان، تک نفره مردان و تک نفره سنگین وزن مردان برگزار خواهد شد.
وزن مجاز بانوان برای حضور در ماده سبک وزن 59 کیلوگرم و در بخش مردان سبک وزن 72.5 کیلوگرم است.کمیته روئینگ فدراسیون به هر هیات اجازه داده تا یک ورزشکار در هر ماده معرفی کند اما استان هایی که درخواست شرکت بیش از یک ورزشکار در ماده ای را دارند باید ترکیب نفرات خود را 5 روز زودتر از موعد مقرر به فدراسیون اعلام کنند.فدراسیون قایقرانی تمامی هیات هایی که از فدراسیون سهمیه قایق روئینگ دریافت کرده اند را موظف کرده تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشند.
هیات های قایقرانی سراسر کشور تا پایان وقت اداری 20 آبان مهلت دارند تا آمادگی خود را به همراه ترکیب تیم به فدراسیون قایقرانی اعلام کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار