اهدای پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به مدیر شبکه یک سیما

دقایقی پیش پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) توسط حسین عبدالامیر الاسلامی معاون بین الملل تولیت حرم مطهر به مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در برنامه زنده آفتاب شرقی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در استودیو پخش "آفتاب شرقی"؛ دقایقی پیش پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) از سوی حسین عبدالمیر الاسلامی معاون بین الملل تولیت حرم مطهر به مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما اهدا شد.
 
بنابراین گزارش، حسین عبدالامیر الاسلامی معاون امور بین الملل حرم امام حسین (ع) در خصوص اهدای این پرچم به شبکه یک سیما گفت: این پرچم بر روی قبه‌ای است که از داخل حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) مشخص است. هر دو هفته یک بار این پرچم عوض می‌شود و به یکی از کشورها اهدا خواهد شد تا نور آن همه‌ی مردم را در برگیرد. به این ترتیب در سال 24 پرچم آماده‌ی اهدا می‌شود.
 
وی ادامه داد: برای شیعیان اهل بیت (ع) خیلی سخت است که با توجه به شرایط فعلی به کربلا بیایند؛  ما با اهدای این پرچم این نور را به تمامی دنیا منتقل می‌کنیم.
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مصطفی توکلیان، مدیر گروه معارف شبکه یک سیما گفت: ارزش تقدیر از خادمان اهل بیت (ع) کار خود اهل بیت (ع) است و ما فقط می‌توانیم از این خادمان تشکر کنیم.

وی ادامه داد: پرچم اباعبدالله پرچم مظلومیت امام حسین (ع )است. می‌توانیم آن را به این خادمان اهدا کنیم تا برکت آن همگان را فرا گیرد.
 
دقایقی پیش در استودیو "آفتاب شرقی" شبکه یک سیما این پرچم از قاب خود باز شد و حسین عبدالمیر الاسلامی معاون امور بین الملل حرم امام حسین (ع) آن را به مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما اهدا کرد و آن‌ها با بوسه زدن بر این پرچم آرزوی ریشه کن شدن ظلم را از جهان اسلام کردند.
 
در ادامه مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما گفت: خدا را قسم می‌دهم به خون امام حسین (ع) که فتنه را از اسلام دور کند و مردم عراق نیز از جنگ‌های متعدد نجات پیدا کنند.
 
در پایان اصحاب رسانه به همراه برخی از مدیران شبکه یک سیما از استودیو "آفتاب شرقی" دور پرچم امام حسین (ع) جمع شدند و بر آن بوسه زدند و در کنار آن عکس یادگاری گرفتند. این پرچم تا پایان ماه محرم و صفر در استودیوی "آفتاب شرقی" باقی خواهد ماند.
 
سال آینده پرچم حضرت ابوالفضل (ع) به استودیوی "آفتاب شرقی" خواهد آمد و به این شبکه تلویزیونی تقدیم می‌شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، پرچم ، امام ، حسین ، آفتاب شرقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار