رئیس برگزاری مسابقات لیگ گفت: فوتبال یک نیاز اجتماعی است و اگر به همین منوال پیش برویم شاهد پخش دربی از تلویزیون نخواهیم بود.

بهروان رئیس برگزاری مسابقات لیگ در خصوص حق پخش تلویزیونی به عنوان حق مردم از دیدن مستقیم فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک مردم حق دارند ناراحت شوند زیرا فوتبال متعلق به مردم است.

وی در ادامه افزود: اگر فوتبال داخلی پخش نشود هم مردم ضرر می‌کنند هم ما. در همه جای دنیا حق پخش تلویزیونی جزو خواسته‌های اولیه یک لیگ است.

بهروان ادامه داد: فوتبال یک نیاز اجتماعی است و اگر این وضع ادامه یابد ما نیز نمی توانیم با صدا و سیما ادامه دهیم. در همه دنیا 60 درصد هزینه‌های یک باشگاه را حق تلویزیونی تشکیل می‌دهد ولی در کشورمان فقط 5 درصد به این مهم اختصاص می‌یابد.

رئیس برگزار کننده مسابقات لیگ اظهار داشت: فدراسیون نمی‌تواند از حقوق باشگاهها چشم پوشی کند و از سال گذشته با صدا و سیما مکاتباتی را در این مورد صورت داده‌ایم و باید تعامل بین طرفین باشد.

وی در مورد پخش شدن بازی دربی تصریح کرد: اگر اتفاقی رخ ندهد و وضع به همین منوال باشد بازی دربی را پخش نمی‌کنیم ولی بازی‌های ملی از این قاعده مستثنی هستند.

بهروان در خصوص مکان بازی پرسپولیس – راه آهن عنوان کرد: ما زمان قرعه کشی گفتیم اگر قرار است در آزادی بازی کنند باید مسئولان این ورزشگاه را به انجام این بازی راضی کنند و حالا این اتفاق رخ داده و پرسپولیسی‌ها موفق شدند رضایت کابلی را برای انجام این بازی بگیرند.

وی در مورد تفاهم نامه فدراسیون ایران با ایتالیا هم خاطر نشان کرد: ما از این تفاهم نامه استقبال می‌کنیم و از آن به نحو احسن استفاده می‌‌کنیم.

**کفاشیان: اگر فوتبال پخش نشود به سمت آماتور بودن پیش می‌رویم/آماده مذاکره با صدا و سیما هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بدون شک پخش نشدن فوتبال از تلویزیون ما را به سمت آماتور شدن پیش میِ‌برد و ما در این راستا آماده مذاکره با صدا و سیما هستیم و از حقوق خود نیز نمی‌گذریم.

علی کفاشیان بیان داشت: بدون شک فدارسیون نمی‌تواند از حقوق باشگاه‌ها برای حق پخش تلویزیونی چشم‌پوشی کند و ما هر لحظه آماده مذاکره با صدا و سیما در این زمینه هستیم ولی باید این نکته را متذکر شوم که ما سر حرف خود خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: اگر فوتبال از تلویزیون پخش نشود ما را به سمت آماتور بودن سوق خواهد داد و ما نباید حق دیدن بازی‌ها را از مردممان دریغ کنیم.

کفاشیان در مورد وضعیت پولادی گفت: مهرداد پولادی حق بازی در تیم ملی را ندارد و ما این نکته را به سرمربی تیم ملی هم گوشزد کرده‌ایم ولی امیدوارم روزی این مشکل بازیکن حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با ارزیابی از عملکرد تیم ملی امید ادامه داد: نمی‌توانیم ارزیابی درستی داشته باشیم و باید در زمان مشخص با کادر فنی تیم ملی امید جلسه‌ای ترتیب دهیم ولی تمام تلاش ما این است که تیم امید بتواند به المپیک برود.

وی درباره امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون ایتالیا عنوان کرد: برای توسعه کارهای آموزشی، اردوها و فیفا دی‌ها این تفاهم‌نامه بین 2 فدراسیون به امضا رسید و برنامه‌های ما این است که سال آینده و در نیم ماه دسامبر یک بازی برای فوتبال زیر 17 ساله‌ها برگزار شود. البته در آینده نزدیک از تجربیات ایتالیا برای مربیان کشورمان نیز استفاده خواهیم کرد که هدف ما از این کار توسعه کارهای آموزشی خواهد بود که امیدوارم درنهایت بتواند به پیشرفت فوتبال ما کمک کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دربی ، بهروان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
میخواهن مردم رو با ندیدن دربی تجریحه دار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
حالا دربی رو نبینیم چه اتفاقی میخواهد بیفتد همان بهتر که نبینیم نتیجه که مشخصه 0--------0
Iran (Islamic Republic of)
شهروند خلحالی
۱۴:۴۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
خدا کنه که تا همیشه مسابقات فوتبال از تلویزیون پخش نشه به جای ان مسابقات ورزشی دیگر مثل والیبال و بسکتبال پخش بشه
آخرین اخبار