سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونت دام و طیور و سایر مدیران بخش کشاورزی صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ این نمایشگاه در حالی برگزار شد که بسیاری از خبرنگاران خبرگزاری‌های داخلی حضور نداشتند و به دلیل فضای محدود آن بسیاری از شرکت‌ها نتوانستند در این نمایشگاه غرفه داشته باشند.

این نمایشگاه در سه زیرگروه تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل‌های خوراکی، دامپزشکی و واکسن‌های دامی، دارو و مکمل‌های غذایی و صنایع، فرآورده‌ها و تولیدات لبنی انواع خوراک دام و مکمل، ماشین‌آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی‌کننده‌ها، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و دستگاه‌ها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان گذاشتند.

وسعت این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 25 هزار مترمکعب است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته تا 7 آبان ماه هر روز از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، دام ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار