رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی نیروی هوافضای سپاه گفت: هیچ کشوری حق ندارد پا از گلیمش فرا‌تر بگذارد و همه کشور‌ها باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارند.

"حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌زاده" رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سؤال  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره امکان عملیات نظامی ترکیه در سوریه اظهار داشت: ما منظورمان قائل به کشور خاصی نیست.

وی افزود: ما به همه کشورهایی که جاهل‌پروری می‌کنند و اجازه ورود تروریست‌ها به کشورهای دیگر را می‌دهند می‌گوییم که کار درستی نیست که یک کشور در کشور دیگر دخالت کند و باید به دنبال وحدت دنیای اسلام باشیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در پاسخ به سؤال دیگر  خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه اگر ترکیه پا از گلیمش فرا‌تر بگذارد واکنش جمهوری اسلامی ایران چیست، تصریح کرد: کار با کشور خاصی نداریم، هیچ کشوری حق ندارد پا از گلیمش فرا‌تر بگذارد و همه کشور‌ها باید به قوانین و مرزهای بین‌المللی احترام بگذارند.

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی نیروی هوافضای سپاه خاطر نشان کرد: اگر کشوری حدود خود را مراعات نکند قطعاً صبر مقامات جمهوری اسلامی حدی دارد و اگر از آن حد بگذرد جمهوری اسلامی ساکت نخواهد ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
باید ملت ترکیه را بیدار کرد و مخالفان حکومت ترکیه باید تجهیز شوند و حزب الله ترکیه هم شکل بگیرد و اردوغان باید بداند در صورت دخالت در سوریه بهای سنگینی خواهد داد و این خواست امریکا و اسراییل تروریست هست،باید ملت ترکیه قیام کنند و جلوی خودسری اردوغان گرفته شود و در ضمن باید تلنگری به ترکیه زده شود تا بفهمد که قدم در چه راهی میگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
زنده باد ایران بزرگ
آخرین اخبار