صابر هوشمند، عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت:‌ در این دوره از مسابقات ساحلی آسیا با کسب عنوان قهرمانی قدرت ساحلی ایران را به رخ همگان می‌کشانیم.

صابر هوشمند، عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمرینات آماده‌سازی که در طول ماه‌های اخیر برگزار شد به آمادگی مطلوب دست پیدا کردیم مسئولان فدراسیون و کمیته ساحلی در طول این اردوها از هیچ امکاناتی دریغ نکردند.
 
وی گفت:‌ وضعیت هماهنگی من و بهمن سالمی که یار ساحلی یکدیگر هستیم و در یک تیم بازی می‌کنیم از نظر فنی و اجرای تاکتیک‌ها قابل قبول است. در مسابقات قهرمان کشوری چابکسر برای نخستین بار در کنار یکدیگر توپ زدیم و مقابل حریفان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که چرا هر 2 بازیکن این تیم دفاع‌کننده هستند و از بازیکن توپ‌گیر خبری نیست، گفت: در دنیا تمامی تیم‌های والیبال ساحلی متشکل از 2 یار بلندقد است. میانگین قدی من و سالمی بیش از یک متر و 90 سانتی‌متر است. وظیفه من در طول مسابقات دفاع و سالمی توپ‌گیری است. در طول سه ماه اردوی تدارکاتی گذشته تمرینات را بر اساس این پست‌های تخصصی انجام دادیم. وضعیت‌مان نسبت به قبل بهتر شده است. در مسابقات چابکسر مقابل تیم دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا با نتیجه نزدیک در دیدار فینال شکست خوردیم به طور حتم با ارزیابی که از عملکردمان داشتیم در اردوهای باقی مانده تا شروع مسابقات آسیایی نقاط ضعف‌مان را در توپ‌گیری برطرف خواهیم کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مسابقات ساحلی آسیا برای والیبال ساحلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، قهرمان این رقابت‌ها 1000 امتیاز به دست خواهد آورد و این امتیازات در مسابقات رسمی آینده در قرعه‌کشی به نفع‌مان خواهد بود. قهرمانی در این پیکارها با کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی برابر می‌کند به مسئولان کمیته ساحلی و رئیس فدراسیون قول داده‌ایم که با کسب سکوی نخست این پیکارها پاسخ زحمات آن‌ها را می‌دهیم.
 
عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در خصوص وضعیت فنی مسابقات قهرمان کشوری چابکسر اظهار داشت: با توجه به جایزه‌ای که از سوی حامی مالی به برترین‌های این رقابت‌ها اختصاص پیدا کرده بود، تیم‌ها از انگیزه بالایی برای شکست رقبا خود برخوردار و همه به دنبال کسب نتیجه قابل قبولی بودند.
 
وی تصریح کرد: بازی مقابل نمایندگان تیم‌های گنبد و ارومیه که از مهد والیبال کشور به چابکسر آمده بودند،‌ بسیار سخت و سنگین بود.
 
گفتنی است تیم بیمه کارآفرین متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمی عنوان نایب قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی چابکسر را کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار