معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس گفت: رئیس جمهور بهترین گزینه مورد نظر خود را بعد از فرجی دانا برای تصدی وزارت علوم انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه مراسم ختم پدر پیرموذن نماینده مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در مجلس با حضور در جمع  خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا وزیر پیشنهادی علوم آیا رای اعتماد را از مجلس خواهد گرفت، اظهار داشت: با توجه به فرصت کمی که داشتیم دیروز آقای نیلی احمدآبادی به مجلس آمدند و در فراکسیون رهروان جلسه داشتیم.

وی افزود: این وزیر پیشنهادی با نُواب رئیس مجلس نیز دیدارهایی داشت و امروز نیز با رئیس مجلس دیدار کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس با بیان این که این دیدارها همچنان ادامه دارد، گفت: به خواست خداوند با توجه به شخصیت علمی، انقلابی و خدمات  ارزشمندی که نیلی احمدآبادی به خصوص در دوران دفاع مقدس در ستوه بالای سپاه دارد در عرصه علم و دانش نیز به ویژه در مراکز مهم علمی در تهران مورد پذیرش جامعه دانشگاهی است و امیدواریم که رای بیاورد.

حجت‌الاسلام انصاری با تاکید بر این که وزیر پیشنهادی علوم دارای فکر مستقل و انقلابی است افزود: مجلس حتما با فرصت کوتاهی که باقی مانده امروز و فردا و در روز چهارشنبه که رئیس جمهور نیز می‌آیند صحبت خواهند کرد و امیدواریم نمایندگان جمع‌بندی من مناسبی کرده و رای خوبی به وی دهند.

حجت‌الاسلام انصاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که گفته‌اند که دولت به عمد نیلی احمدآبادی را به مجلس معرفی کردند که رای نیاورند اظهار داشت: این نظر نادرستی است و من نمی‌دانم که برخی نمایندگان چنین صحبتی را کرده‌اند و این نشان از گمانه‌زنی غیراخلاقی برخی از رسانه‌ها است و رئیس جمهور بهترین گزینه مورد نظر خود را بعد از فرجی‌دانا معرفی کرده است.

وی افزود: تاکید دولت به مجلس این است که با بررسی کامل رای خوبی را به نیلی بدهند چرا که وزارتخانه علوم وزارتخانه حساسی است و بیش از این نباید در بلاتکلیفی و بی‌ثباتی به سر ببرد.

وی افزود: نجفی نیز یکی از شخصیت‌های مهم در کشور است و امیدواریم که مجلس به وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیلی ، وزیر ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار