سرمربی تیم فوتسال بانوان راه‌آهن گفت: مسئولان نگاه مثبتی به فوتسال و فوتبال بانوان ندارند و علت آن است که می‌گویند فوتسال و فوتبال رشته‌ای مردانه است.

رحمتی سرمربی تیم فوتسال بانوان راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد تمرینات تیم خود گفت: تمرینات به صورت منظم در حال پیگیری است. در بازی‌های قبل تعدادی مصدوم داشتیم که برای بازی جمعه مقابل تیم فوتسال بندرعباس به تیم خواهند رسید.

وی اظهار داشت: این بازی برای هر دوتیم حساس است چراکه نزدیکی این دو تیم در جدول و کسب 3امتیاز برای هر دو تیم امری حیاتی دارد.

رحمتی در مورد روش بازی تیم راه‌آهن اظهار کرد: از دید خودمان بازی خوبی را تا به حال انجام داده‌ایم و امیدوارم بازی پیش رو را هم موفق پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال راه‌آهن در مورد دیدگاه مسئولان به ورزش بانوان گفت: با توجه به نتایج به دست آمده بانوان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دیدگاه‌ها نسبت به بانوان تغییر کرده اما دید مسئولان به دلیل اینکه فوتسال و فوتبال به عقیده آن‌ها ورزشی مردانه است فرق می‌کند با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال بانوان کشور نایب قهرمان شدند و تیم‌های دیگر گروهی حتی نزدیک به این جایگاه هم نشدند دیدگاه و جایگاه بانوان بهتر خواهد شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار