آمریکا، امروز از متحدان خود که در جنگ علیه گروه تروریستی داعش مشارکت دارند خواست تا دامنه این جنگ را به سایت‌های اینترنتی نیز گسترش دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "سایت خبری العهد"؛ آمریکا، امروز از متحدان خود که در جنگ علیه گروه تروریستی داعش مشارکت دارند خواست تا دامنه این جنگ را به سایت‌های اینترنتی نیز گسترش دهند؛ این درخواست در خلال نشستی در کویت پیرامون مقابله با تبلیغات سیاسی تروریست‌ها از طریق اینترنت، مطرح شد.

مسئول هماهنگی آمریکا در ائتلاف بین المللی، ژنرال جان آلن در مراسم افتتاحیه این نشست گفت: این تبلیغات سیاسی جنگ گسترده ای ر ا شامل می‌شود که به دنبال جذب و افساد بی گناهان است.

آلن گفت: خطری که از جانب داعش همگان را تهدید می کند، نیازمند ارتباط فراگیر و هماهنگی تمام جهات بین المللی و منطقه‌ای است و این کار از طریق اقدامات نظامی، اجرای قانون و ابزارهای اقتصادی و دیپلماتیک ممکن خواهد بود.

جان آلن در پایان گفت: ما در این جا جمع شده ایم تا راه های شکست این گروه تروریستی را بررسی کنیم و راه حلی برای مقابله با فعالیت‌های آن در شبکه‌های مجازی و اینترنتی بیابیم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار