مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 11 هزار دانش‌آموز مناطق محروم تهران از طرح بسته حمایتی مدارس غیر دولتی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با اشاره به طرح بسته حمایتی برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهران،گفت: این طرح زمینه مشارکت بخش غیردولتی در مناطق محروم در اجرای راهکار 7-20 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را فراهم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: رویکرد بسته حمایتی ارتقای سیاست راهبردی کیفیت بخشی در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان این که بسته حمایتی از مدارس غیردولتی در شهر تهران در 24 مدرسه جنوبی شهر به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: قریب به 11 هزار دانش‌آموز در مناطق محروم از مواهب این طرح بهره‌مند شده‌اند که علاوه بر ارتقای سیاست کیفیت بخشی تا حدودی کمبود نیروی انسانی این مناطق را جبران کرد.

چهاربند درخصوص ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی در تهران، گفت: شفاف‌سازی به کارگیری منابع انسانی، تسریع در جمع‌آوری آمار کلاسی مدرسه، تسهیل و تسریع در امر نظارت و مصرف بهینه منابع مالی از مزایای این طرح محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: با اجرای این طرح حدود 19 هزار ساعت حق‌التدریس در شهر تهران کاهش یافته است، در شرایطی که تعداد کلاس‌ها ثابت مانده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار