بالاخره بعد از گمانه زنی های فراوانی که بر سر حضور "خواکین فونیکس" ، " بندیکت کامبربچ" و یا " جک هوستون" در فیلم "دکتر استرنج " زده میشد، بازیگر این نقش مشخص شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ بالاخره بعد از گمانه زنی های فراوانی که بر سر حضور "خواکین فونیکس" ، " بندیکت کامبربچ" و یا " جک هوستون" در فیلم "دکتر استرنج " زده میشد، بازیگر این نقش مشخص شد.

" بندیکت کامبربچ"  بازیگر سریال "شرلوک" به عنوان نقش اصلی و کاراکتر " دکتر استیفن استرنج" انتخاب شد.
 
دکتر استیفن استرنج، متخصص جادوگری، اولین بار توسط استن لی و استیو دیتکو و در صفحات مصور مجله "قصه‌های عجیب و غریب" به دنیا آمد.

او در اصل جراحی بود که به لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش، مال و منال زیادی کسب نموده بود. اما متأسفانه به مرور زمان غرور و طمع وجود استفان را فرا می‌گیرد. تا این که در یک حادثه رانندگی، دستانش را از دست داده و در نتیجه دچار تنگدستی می‌گردد. استفان سپس به امید یافتن پیرمرد جادوگری که در افسانه‌ها از او به عنوان شفا دهنده تمامی امراض نام برده شده، ره‌ سپار قاره آسیا می‌شود. اما پس از تحمل رنج و مشقت فراوان، درمی‌یابد که پیر خردمند تنها می‌تواند او راترغیب سازد تا با مطالعه اسرار باستانی، خودش راه علاجی برای دستانش بیابد. استفان، ابتدا مقاومت می‌کند اما در نهایت با یاری گرفتن از رهنمون‌های مرشد، انواع و اقسام وردها و شگردهای جادوگری را می‌آموزد، تا این که دستانش را معالجه می‌کند و به آمریکا برمی‌گردد تا حافظ جان ستمدیدگان باشد. به عقیده بسیاری از علاقه‌مندان مجلات مصور، دکتر استرنج نقطه مقابل اکثر قهرمانان کلاسیک مارول در دهه ۶۰ میلادی است.

" شین بلک" پس از فیلمهای " بوس بوس بنگ بنگ" (2005) و "مرد آهنی 3" (2012) سومین کارگردانی خود را با "دکتر استرنج" تجربه خواهد کرد.

حدود یک سال پیش دانلی و اپن هیمر با استودیوی مارول قرار داد نویسندگی این کار را امضا کردند.

طرح کلی فیلم درباره دکتری درسال 1963 است که به کار جراحی در نیویورک مشغول است و پس از تصادف اتومبیل از صحنه تصادف دزدیده می شود. پس از مدتی از جای متروکی که پنهان شده بود می گریزد و متوجه قدرت هایی درخود می شود که می تواند با استفاده از آنها به جنگ جادوگران خبیث و تبهکاران برود. درواقع اسلحه این دکتر ذهن اوست.

قرار است این فیلم درسال 2013 اکران شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار