دادستان كل كشور در خصوص شايعات منتشر شده حول محور فساد اقتصادی پرونده و مشاركت يكي از معاونين وزير صنعت و معدن در در این اختلاس، اظهار داشت: از لحاظ قانوني معذوریت قانونی دارم و نمي توانيم هيچگونه اظهار نظري در این مورد داشته باشم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ؛ حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي دادستان كل كشور در حاشيه رونمايي از 4 كتاب فتنه 88 و جنگ نرم كه از سوي مركز اسناد انقلاب اسلامي منتشر شده است در جمع خبرنگاران، گفت:‌ دهه‌اي كه با عنوان بصيرت در آن قرار داريم به تمامي دشمنان جمهوري اسلامي ايران ثابت خواهد كرد كه نمي توانند نقشه هاي شوم خود را در اين نظام مقدس پياده كنند؛ چرا كه چراغ فروزان رهبري و فرمايشات ايشان بهترين راهنما براي ملت ايران است.

وي در خصوص پيامدهاي فتنه 88، افزود: اين فتنه داراي ابعاد بسيار زيادي بود و اين نشان از توطئه هاي تدارك شده دشمنان جمهوري اسلامي ايران بود ولي اين امر با درایت مقام معظم رهبري و حضور مردم آگاه و هميشه در صحنه كنترل شد و نقشه دشمنان نظام از هم پاشيده شد.

دادستان كل كشور در خصوص حكم صادره براي جاسوس آمريكايي دستگير شده، اذعان داشت: حكم مربوط به اين پرونده صادر شده است و قابل اجرا است ولي در صورتي كه از سوي متهم درخواست تجديد نظر در پرونده مطرح شود اين پرونده براي تجديد نظر به ديوان عالي كشور اراسال خواهد شد، در غير اين صورت حكم اجرا مي شود.

حجت الاسلام محسنی اژه اي، اظهار داشت: متأسفانه هنوز فرصت نکرده‌ام که رسانه‌های غربی را بررسی کنم تا از واکنش آنها مطلع شوم.
ناظر ويژه پرونده فساد اقتصادي اخير، در خصوص شايعات منتشر شده حول محور اين پرونده و مشاركت يكي از معاونين وزير صنعت و معدن در پرونده فساد اقتصادي اخير، اظهار داشت: از لحاظ قانوني معذوریت دارم و نمي توانيم هيچگونه اظهار نظري در این مورد داشته باشم.

محسنی‌اژه‌ای همچنین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اینکه شایعه شده در مورد وثیقه‌ای که برای حمید پورمحمد قائم مقام بانک مرکزی صادر شده قراری صوری بوده و این فرد اصلاً اتهامی متوجه‌اش نیست، گفت: این موضوع صحت ندارد و برای این این فرد قرار وثیقه صادر شده است.

وي در پايان در خصوص عدم پذيرش اتهامات امير منصور آريا در پرونده اقتصادي اخير، اذعان داشت: عليرغم شايعات منتشر شده هنوز هيچ حكمي در خصوص آريا صادر نشده است لذا اظهار نظر در اين خصوص بي معنا است./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار