مدیر فنی تیم شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به اینکه با صعود از لیگ دسته یک و با زحمات فروان امسال وارد لیگ برتر شدیم برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی برنامه ریزی کرده‌ایم.

علیرضا بهره من مدیر فنی تیم شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: خوشبختانه در گروه خوبی قرار گرفتیم و مطمئن هستیم اکثر رقابت‌ها را به خوبی پشت سر می‌گذاریم، فقط تیم دانشگاه آزاد که در صدر گروه قرار دارد چندین سال است که بر روی سکو می‌رود و تنها با این تیم دیدار سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌هایی که برای تمرینات و همچنین جذب ووشوکاران به تیم شهرداری بندرعباس کردیم امید داریم بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم و نتیجه تلخ لیگ برتر سال 90 که باعث شد تیم ما به دسته یک سقوط کند را جبران کنیم.

وی افزود: اکثر ووشوکارانی که عناوین قهرمانی  آسیا و جهان را داشتند جذب دو تیم پارس جنوبی و دانشگاه آزاد شدند و ما از بین ملی پوشان تنها توانستیم حمیدرضا لادور که در بازی‌های آسیایی اینچئون به مدال نقره دست یافت در ترکیب خود داشته باشیم و سایر ووشوکارانمان نیز از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور هستند که امیدواریم با این داشته های خود نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته اول و دوم لیگ فقط یک بازی داشتیم طوری برنامه ریزی کردیم که ووشوکاران شهرستانی زیر نظر مربیان خود در شهرستان تمرین کنند و سایر ووشوکاران که در بندر عباس هستند در بخش تالو زیر نظر خودم و در بخش ساندا با صمد نجفی و محمدرضا بهره من مربیان ساندای تیم شهرداری بندر عباس تمرین کنند تا در هفته‌های آینده با برگزاری اردوها همه ترکیب در کنار هم و زیر نظر مربیان شهرداری بندرعباس تمرین کنند.

گفتنی است : هفته اول و دوم هشتمین دوره لیگ برتر ووشو فردا پنجشنبه 8 آبان در آکادمی ووشو برگزار می‌شود و تیم شهرداری بندر عباس به مصاف تیم تاکسیرانی آمل می‌رود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار