به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مصطفي قنبرنژاد گفت: به منظور ارتقا سطح خدمات رساني دفاتر خدمات الكترونيك شهر و به منظور آشنايي بيشتر كارکنان با فرايند دريافت مدارك آرم طرح ترافيك و توجيه بهتر و بيشتر كاربران براي دریافت خدمات بهتر به متقاضیان، دوره هاي آموزشي ويژه كاربران دفاتر برگزار شده است.
وي افزود: تكريم ارباب رجوع، نحوه رسيدگي به سوالات و دريافت مدارك شهروندان و چگونگي ثبت و درج اطلاعات از جمله مواردي است كه در دوره هاي آموزشي براي كاربران دفاتر خدمات الكترونيك شهر ارايه مي شود.
مدير واحد صدور آرم سازمان ترافيك همچنین گفت: دوره آموزشي نيم روزه تدارك ديده شده برای کاربران از پنجم آبان ماه آغاز شده كه بر اين اساس در محل معاونت حمل و نقل و ترافيك روزانه به ١٠ كاربر آموزش داده مي شود.
قنبرنژاد تصريح كرد: با توجه به اينكه تعداد كاربرها ٢١٠ نفر هستند و طی فرايند آرم طرح ترافيك به بيش از ٤٠هزار نفر خدمات رساني مي كنند، انتظار مي رود با آموزش هاي ارايه شده، سطح كيفي خدمات رساني ارتقا يابد.
انتهای پیام/