در 12 روز نخست محرم امسال صدها نفر در دارالشفاء حسينيه اعظم تحت درمان قرارمی گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدیرعامل دارالشفای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: در 12 روز نخست محرم امسال از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب صدها نفر در دارالشفاء حسينيه اعظم تحت درمان قرارمی گیرند.

وفا به رايگان بودن ويزيت پزشكان در ايام محرم اشاره کردو افزود: خدمات پزشکی و بهداشتی این مرکز درمانی در 12 روز نخست محرم به صورت سه شیفت صبح ، عصر وشب ارائه مي‌شود.

وی تعداد کارکنان دارالشفاء و داروخانه سیدالشهدا را به صورت ثابت 46 نفراست اعلام و تصریح کرد : این تعداد در 12 روز نخست محرم بيش از 80 پزشک و پرستار به صورت داوطلبانه در حسینیه اعظم حاضر شده و به بیماران نیازمند خدمات ارائه می کنند.

مدیرعامل دارالشفای مسجد حسینیه اعظم زنجان قلب وعروق ، ارولوژی ، ارتوپدی ، چشم پزشکی ، کودکان ، زنان و مامایی و دندانپزشکی را ازجمله خدمات پزشکی عنوان کرد که در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان به مراجعان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها دربخش‌های مختلف حسینیه اعظم زنجان با نیت عشق به ائمه و اباعبدالله  انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: نمونه این تلاش‌ها همکاری چهار پزشک و دندان پزشک اهل سنت است كه ازشهر سنقر به زنجان می آیند تا در دهه اول محرم به ارادتمندان حسینی در دارالشفاء خدمت ارائه کنند.

انتهای پیام/ا

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.