گروه نمایش «تازه» با اجرای نمایش "بالاخره این زندگی مال کیه؟" به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد در اجرای شب گذشته خود میزبان دو مهمان ویژه شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، محمدرسول صادقی مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی و رضا درمیشیان – کارگردان سینما – شب گذشته از اجرای نمایش "بالاخره این زندگی مال کیه؟" دیدن کردند.

نوید محمدزاده، ندا گلرنگی، الهه شه‌پرست، محمد‌هادی عطایی، آزاده صمدی، هومن کیایی، مینا کریمی‌جبلی، کیوان ساکت‌اُف، حمید رحیمی، شهاب‌الدین حسین‌پور، سینا بالاهنگ و محمد اشکان‌فر در این نمایش 90 دقیقه‌ای ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه این نمایش آمده است: کِن هَریسن، مجسمه‌ساز و استاد دانش‌گاه، در پی یک سانحه‌ی راننده‌گی برای همیشه فلج می‌شود. وضعیت جسمانیِ درمان‌ناپذیرش چنان است که او تصمیم می‌گیرد از بیمارستان مرخص شود. مبارزه‌ی او برای به‌دست‌آوردنِ این امتیاز، مسایل مهمی را در زمینه‌ی اراده‌ی آزاد، حرمت انسانی و اخلاق اجتماعی، رقم می‌زند.

سایت تماشاخانه به نشانی http://tamashakhaneh.ir ارایه‌دهنده اطلاعات بیشتر در زمینه نمایش‌های مجموعه و نحوه تهیه بلیت آنهاست.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.