مروری بر مهمترین اخبار "بین‌الملل" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سوروس و سازمان سيا بازندگان بزرگ انتخابات برزيل/ زنی که توطئه "محور شرارت" را نقش بر آب کرد، تنش‌زدایی با ایران "حماقتی" است که در آن دوستان قربانی می‌شوند!، آمریکا از همکاری ایران در نبرد با داعش استقبال می‌کند و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز پنجشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

سوروس و سازمان سيا بازندگان بزرگ انتخابات برزيل/ زنی که توطئه "محور شرارت" را نقش بر آب کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/7/2704559_798.jpg
سازمان جاسوسی آمریكا و "جورج سوروس"، با انتخاب مجدد "دیلما روسف" به عنوان رئیس جمهور برزیل از حزب کارگران، شكست سیاسی سنگینی متقبل شدند.

تنش‌زدایی با ایران "حماقتی" است که در آن دوستان قربانی می‌شوند!
واشنگتن پست در گزارشی سیاست اوباما رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران را اشتباه و غیرقابل دفاع خواند.

توان نظامی حزب الله 15 برابر شده است/ پیروزی بر داعش، و باقی گذاشتن ایران در آستانه هسته ای شدن، به معنی شکست در جنگی دیگر است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد توان نظامی حزب الله از سال 2006 تاکنون 15 برابر شده است.

هنوز با ایران به توافق نرسیده‌ایم اما راه‌حل دیپلماتیک را به نظامی ترجیح می‌دهیم/ نگرانی‌ها درباره حقوق بشر و حمایت از تروریسم ایران!

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما به تعامل خود (با ایران ) ادامه می دهیم. ما در حال حاضر شاهد هیچ توافق جامعی نیستیم. ما به مشورت خود درباره این موضوع با اسرائیل هم ادامه خواهیم داد. ما درباره این موضوع روراست بوده ایم که گزینه دیپلماتیک را به گزینه نظامی ترجیح می دهیم.

آمریکا از همکاری ایران در نبرد با داعش استقبال می‌کند

"جان آلن" در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره در پاسخ به سوالی درباره نقش ایران در این نبرد گفت: همانطور که جان کری وزیر امور خارجه اذعان کرد ما از نقش سازنده همه کشورها در این عملیات استقبال می کنیم و بر همین اساس از نقش سازنده ایران هم استقبال خواهیم کرد.

وزارت‌خارجه سوریه: ترکیه حق حاکمیت سوریه را نقض کرده‌است
وزارت‌خارجه سوریه اعلام کرد اقدام ترکیه در اجازه دادن به تروریست‌های خارجی برای ورود به خاک سوریه "نقض آشکار" حق حاکمیت سوریه است.

حزب الله یکی از فرماندهان بلندپایه النصره را اسیر کرد
رزمندگان جنبش حزب الله لبنان یکی از فرماندهان بلندپایه گروه تروریستی جبهه النصره را به اسارت خود درآوردند.

توقیف جسد شهید فلسطینی در بیت‌المقدس/یورش شماری از شهر‌ک‌نشینان به مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی جسد شهید فلسطینی را که امروز در یورش نظامیان این رژیم به خانه‌اش در شهر بیت المقدس کشته شده بود، توقیف کردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار