مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به آغاز بارندگی‌ها گفت: محورهای ورودی به شیراز از مرودشت و کازرون ترافیک نیمه سنگین دارد و تردد در مابقی محورها به صورت روان درحال انجام است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، هادی مدرس‌زاده، با اشاره به آغاز بارش نزولات جوی از روز گذشته در بیشتر محورهای استان فارس، اظهار کرد: لازم است رانندگان در سفرهای برون شهری، بیشتر به قوانین و مقررات توجه کرده تا از بروز حوادث و سوانح رانندگی در جاده‌های لغزنده جلوگیری کنند.
 
وی گفت: براساس آخرین گزارش گشت‌های راهداری مستقر در محورهای استان، در بیشتر محورهای واقع در شمال شرق، مرکز و جنوب غرب استان به ویژه در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اقلید، آباده، مرودشت، فیروزآباد و شیراز شاهد بارش شدید باران بودیم که سبب کندی حرکت به ویژه در محورهای شیراز - مرودشت، مرودشت - سعادتشهر، شیراز - کازرون و فیروزآباد - جوکان در ساعات گذشته شده است.
 
مدرس‌زاده افزود: هم اکنون نیز به دلیل کم شدن شدت بارندگی و حضور و اقدامات به موقع گشت‌های راهداری در کنار همکاران پلیس راه در محورهای استان تردد وسایل نقلیه در بیشتر محورها به صورت روان در حال انجام است.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: در محور شیراز - مرودشت به دلیل بروز سانحه رانندگی تردد با کندی صورت پذیرفته و محورهای ورودی به شیراز از مرودشت و کازرون نیز ترافیک نیمه سنگین دارد و تردد در مابقی محورها به صورت روان درحال انجام است.
 
وی از تمامی رانندگان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی درخواست کرد که به توصیه‌های عوامل پلیس راه و گشت‌های راهداری و حمل و نقل مستقر در جاده‌ها توجه کرده و از انجام حرکات پرخطر به دلیل لغزندگی جاده‌ها بیش از پیش خودداری کنند.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.