معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان ازمسابقه کتابخوانی «سبک زندگی حسینی(ع)» به‌مناسبت ایام محرم همزمان با سراسر کشور در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حجت‌الاسلام مهدی مرادی گفت: مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی حسینی(ع)» به مناسبت ایام محرم همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نتایج مسابقه سوم دی‌ماه سال جاری اعلام می شودو برندگان ویژه، دو هفته بعد از اعلام نتایج فرصت دارند مشخصات درخواستی خود را اعلام کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان بااشاره به مباحث این کتاب بیان کرد: مباحث این کتاب شامل آستانه، نردبان اشک، چراغ آرزوها، تولدی دیگر، لباس آتشین، امانت، دغدغه، باران خرد، شاید وقتی دیگر، بی‌خود و بی‌جهت، برای شناخت بهتر، قوی‌ترین‌ها، خویشاوندی جدید، خانه آرامش، هر آنچه او می‌خواهد و نوبت آن‌ها نوبت ما است.

حجت الاسلام مرادی گفت:در ابتدا این سرفصل‌ها حدیثی از امام حسین(ع) آورده شده و در ادامه به تشریح و تفسیر آن حدیث و پیوند دادن آن با سبک زندگی اسلامی می‌پردازد.

گفتنی است شرکت‌کنندگان می توانند پاسخنامه‌های خود را تا تاریخ 17 آذرماه سال به آدرس قم مجتمع فرهنگی – پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه ارسال کنند.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: کتاب ، سبک ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.