هری ردنپ سرمربی کوئینز پارک رنجرز مدعی شد کار وی در کیوپی آر به مراتب دشوارتر از کار ژوزه مورینیو در چلسی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت ، کوئینز پارک رنجرز اخیراً دومین برد متوالی خود را مقابل استون ویلا تجربه کرد و حالا هری ردنپ معتقد است او کار بسیار سخت‌تری نسبت به مورینیو انجام می دهد.

تیمهای چلسی و کوئینز پارک رنجرز امروز در چهارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند، ردنپ گفت: کار من برای بالا کشیدن کیوپی آر از رتبه هفدهم جدول بسیار دشوارتر از کار ژوزه مورینیو است که با تیمی مملو از بازیکنان سوپر ستاره در صدر جدول انجام می‌دهد.

وی در این باره گفت: من هر سال به جایزه بهترین مربی فصل نگاه می‌کنم و می‌بینم این جایزه همواره به مربیان تیمهای بزرگ می‌رسد، اما فکر می‌کنم این عنوان شایسته مربیانی مانند تونی پولیس و یا استیوبروس باشد.

خیلی ساده است اگر به مربی تیمی رای بدهیم که همه چیز در اختیار دارد، اما معمولاً تیمهای کمی هستند که دارای چنین امکانی می‌باشند پس درست نیست کار انتخاب مربی برتر فصل را به سه یا چهار تیم صدر جدول محدود سازیم.

مورینیو ثابت کرد مربی خارق العاده‌ای است و هر کجا برود موفق می‌شود اما شما نمی‌توانید تیم صدرنشین جدول شوید مگر آنکه بازیکنان طراز اولی در اختیار داشته باشید.

فردیناند در معرض محرومیت جدیدی قرار گرفت

ماجرای توئیتر گستاخانه ریو فردیناند مدافع سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه فعلی کوئینز پارک رنجرز برای وی محرومیت 3 جلسه‌ای و پرداخت جریمه 25 هزار پوندی به همراه داشت اما این بازیکن کهنه کار بار دیگر به انتشار مطالبی اعتراضی در توئیتر پرداخت که می‌تواند برای او محرومیت‌های جدیدی به همراه آورد.

فردیناند این بار در صفحه توئیتر خود از قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرد و آن را " مافوق استاندارد" توصیف کرد.

فردیناند باید خیلی خوش شانس باشد که بار دیگر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اعتراض اخیر جریمه و یا محروم نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ردنپ ، مربی ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار