تیم الشحانیه و تیم الاهلی که چند تن از بازیکنان ایرانی در این تیم‌ها حضور دارند مقابل حریفانشان شکست خوردند اما تیم منتظری توانست برنده از میدان بیرون بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته دهم لیگ قطر تیم الشحانیه با 4گل مغلوب تیم الجیش شد و این شکست سنگین برای الشحانیه با حضور بازیکن ایرانی همچون پولادی و شجاعی رقم خورد.

پولادی در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد و شجاعی نیز برای تیم الشحانیه 80 دقیقه به میدان رفت و نکته جالب این است که این دو بازیکن ثابت تیم ملی ایران در حال در ضعیف‌ترین تیم قطری بازی می‌کنند که در 10 هفته گذشته فقط 1 برد و یک تساوی در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است.

از دیگر بازی‌هایی که در هفته دهم لیگ قطر برگزار شد دیدار دو تیم الاهلی و ام الصلال بود که تیم الاهلی با حضور 90 دقیقه‌ای جلال حسینی و مجتبی جباری 0-1 به ام الصلال باخت و نتیجه این بازی را واگذارکرد.

پژمان منتظری دیگر ملی پوش ایرانی است که در تیم ام الصلال حضور داشت. در آخرین بازی این هفته نیز تیم العربی مقابل لخویا به تساوی 3-3 دست یافت و در این دیدار اشکان دژآگه 90 دقیقه برای تیم العربی بازی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطر ، لخویا ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار